wanzeneth desk

1.8K 123 18
                                    

"Hoah.....mengantuk betul la.." aku mengomel sendirian sebaik habis update satu page ataupun episode. Hello guys aku lagi wanzeneth dan aku buat ruangan ni sebab nak beritahu page Chapter 3 dan Sylvania antara cerita bersambungan yang terpanjang dalam sejarah tulisan aku sepanjang menulis Chronicles Kaiser : End Of Everything.

Lagi satu aku sendiri terkejut kerana sambutan siri kedua begitu amat memberangsangkan,dan juga sedikit tribute aku CK mungkin hujung tahun akan siap,kerana aku sedang sibuk susun stortyline untuk chapter 4. Spoiler yang aku boleh beritahu Ikhwan dan Alisa akan berkahwiin di hujung siri.

Ramai orang tanya aku senang cakap rakan sekerja la,kenapa tak nak buku ke? Aku bukan tak mahu bukukan tapi negara Malaysia ni novel terlalu ke arah cinta sangat,aku bukan nak jatuhkan la tapi terlalu cliche sangat la. Just my oponion jangan kecam aku ye..? hahahah.

By the way,bagaimana cerita terbaru yang aku baru update ni? Boleh bayangkan scene dia? Maaflah kerjasama Karma dan Pierce kurang,sebab aku pun hanya buat berdasarkan dari Sylvania : The Ethereal World dan bagi yang baru korang baca cerita ni dulu baru The Dragon Heir.

Aku malam je ada peluang nak update,maklum la sebab tab aku masih belum siap dan aku terpaksa bersabar. Jadi guna la lappy haha...sebab tu cerita aku banyak panjang gila,sebab korang pun ada komen suruh cepat..jadi itu aku bagi makannya.

Aku kalau nak bukukan dengan sekali peluang jadikan anime,sebab cerita ni aku banyak amik dri kajian anime jepun. Bagi aku diorang ada banyak idea apabila buat cerita,dan apabila kisah cinta cara mereka unik dan tidak ada konflik memanjang. Lagipon diorang pandai gayakan mana konflik,dan juga mana yang kelakor..

Well ini penutup untuk Sylvania arc,arigatou gozaimas...Thanks a zillion dan Terima kasih pada kawan-kawan follower.

Nur_Haura Terima kasih bagi peluang gunakan cerita dunia adik ye..nnti baca komen salah cakap ye.

Okay guys....bye2......

CHRONICLES KAISER TWO : END OF EVERYTHING (C)™Where stories live. Discover now