138

7.5K 396 125
                                    

2-03

Archer Altajeros

10:16 PM

Ulysses:

Good evening, Archer.

Are you busy?

Seen, 10:17 PM

Archer:

Nah.

What's up?

Ulysses:

I have a question.

Archer:

Okay.

I'm all ears.

Or eyes.

Whatever.

Ulysses:

I like Kalista and I want to do something for her so I want to ask what does she likes to do?

Or what does she likes to eat?

Archer:

Wait.

You like Kali?

Kalista?

Sto. Tomas?

Ulysses:

Yes.

I like her so much it sounds so crazy.

Archer:

Wow.

Good luck.

Did you tell War?

Haha

Ulysses:

Haha yeah.

It wasn't easy but I think he's okay with it.

Archer:

Then good.

Kali likes coffee, cakes, and books.

She likes cafe-hopping so if you know some good cafe out there, that'll be a good place for a date.

Ulysses:

Noted.

Thanks.

Archer:

Uly?

Ulysses:

Hmm?

Archer:

It's good to see you acting your age lol

Ulysses:

Haha!

Thanks, I guess?

Archer:

Don't hurt our friend.

Ulysses:

I won't.

Archer:

And seriously, good luck lol

Ulysses:

Good luck with what?

Archer:

With Kali. Hahaha!

Ulysses:

Okay?

Powerless (Bump, Set, Spike #4)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon