Rodinné stretnutia II - pokračovanie
Happy Valley, Portland, USA
Patológ zaviedol agenta Wilsona a Holta do márnice, kde mal už desať tiel. Všetci ľudia nemali nič spoločné, ak za jednu spoločnú vec nepočítal ich smrť. Niekto im vypálil oči alebo prebodol čímsi ostrím a to ich zabilo. Iný názor z pitvy mu nenapadol.,,Kto bol prvou obeťou?" opýtal sa agent Wilson.
Starý patóg sa pozrel na svojho mladého učňa a ten zase naňho. Dean alias agnet Wilson sa naňho len usmial ale agnet Holt alias Castiel sa na mladého učňa mračil. Sám nevedel prečo. Ale ten človek mu nesedel. Veľmi ho však zaujímalo prečo. Nebol nijako výnimočný. Nejaký zhrbený okuliarnatý šprt s nagelovanými vlasmi, ktorý sa tváril ako frajer školy ale frajerom školy nebol. Ktorý študent by si už len prial pracovať s mŕtvolami?
,,Kto ste vraveli, že ste?" opýtal sa študák.
,,To je dobré, Andy. Páni sú od FBI. Poslali ich, aby vyriešili tieto úmrtia!" povedal mu patológ s úsmevom.
Deanovi to prišlo tak, ako keby bol na toho študenta aj hrdý. Nečudoval sa mu. Pracovať tu s mŕtvolami chcelo odvahu.
,,Pán Horner, nie som si istý, či im môžeme ukázať tie telá!" povedal študent vystrašene ale kamenným výrazom si prezeral agentov.
Vedel, že odznaky, ktoré mali pri sebe neboli pravé. Vedel prečo prišli. V duchu sa smial. Vážne si nemyslel, že toho človeka zoberie lovec so sebou. Bude mu len na príťaž.
,,Andy, ja rozhodnem. A páni tú riešia prípad. Tak mi ustúp!" kázal mu patológ Horner.
Odstrčil učňa a podišiel k mraziakom. Obaja lovci boli zaujatí vyťahovaním tela z mraziaku, že si ani nevšimli ako sa mladému učňovi zafarbili oči na čierno. Démon. Nenápadne sa pohol k nim. Len čo bol nablízku Castielovi, vytiahol nôž z vrecka a neohlásene sa naňho zahnal.
,,Cas, pozor!" reagoval Dean ale neskoro.
Démon bodol Castiela do ramena, čo sa anjel stihol ešte uhnúť, aby si zachránil život.
Castiel ustúpil, chytil si krvácajúce rameno a Dean okamžite vytiahol svätenú vodu. Postriekal ňou démona, ktorý sa následne s krikom vyparil.
Dean sa pozrel na Castiela. Krvácal a plytšie dýchal ale zdalo sa, že je vporiadku.,,V pohode?" opýtal sa Dean.
Castiel prikývol a pozrel sa na krvácajúce rameno. Rana krvácala, mal by si to nechať ošetriť. Dean k nemu podišiel a pozrel sa mu na to. Nebolo to vážne ale ošetriť sa to muselo.
Okamžite vzal kus handry a priložil mu ju na rameno. Zatlačil, za čo Castiel sykol.
,,Je to iné ako keď si anjelom, že?" zasmial sa Dean.
,,Ani mi nehovor!" povedal mu otrávene Castiel.
Ani jeden si nevšímal patológa, ktorý sa na nich pozeral ako na vrahov.
,,Čo do-" nestihol dopovedať, pretože sa za ním ktosi zjavil a patológa odrovnal.
Rýchlo mu čepeľou prešiel po krku a ten padol ako podťatý strom.
,,Aké úbohé!" začuli obaja lovci povedomý hlas.Až príliš povedomý. Otočili sa a na patológovom mieste stál...
,,To si snáď... Ako si... Kto ťa do pekla oživil?" vykoktal sa Dean a postavil sa pred Castiela, aby ho mohol pred útokom z démonovej strany uchrániť.
Bol zranený a nemohol dopustiť, aby sa ešte zabil.,,Alastair!" zatiahol Castiel.
,,Vidím vás v skutku nerád. Ale byť medzi živými..." nadýchol sa akoby bol ochutnal lahodný koláč, ,,...je v skutku krásne!"
,,Okamžite vykokci kto ťa oživil!" vytiahol naňho Dean colt.
Potom čo sa stalo Sofii v kostole si ho do auta hodil. Vedel, že sa mu bude hodiť. Ale nečakal, že ním zabije práve démona, ktorého už raz zabil jeho brat. Prečo ožívajú parchanti, ktorých zabili? To akoby nestačilo, že Sofia je možno s najväčšou pravdepodobnosťou posadnutá.
,,Prečo? Ešte môj čas nenastal!" zasmial sa Alastair.
,,Prečo si tu? A aký čas?" nechápal Castiel.
,,Vidím, že tvoj strážny anjel je už teraz na nič!" zasmial sa Alastair a pohol rukou.
Castiela odhodil do vedľajšej miestnosti, kde si udrel chrbát a vyrazil dych. Pre tieto veci neznášal byť človekom. Ako to lovci zvládali, keď boli akoby handrené bábiky, s ktorými si každý robí, čo chce?
Dean sa pozrel za Castiela ale potom svoje oči uprel hneď na bielookého démona. Neznášal ho. Mohol ho ihneď na mieste zastreliť. Ale ešte ho nezastrelil.
,,Prečo si tu?" opýtal sa ho Dean a jeho tón znamenal, že sa s démonom nemienil ďalej rozprávať.
Len čo mu dá odpoveď, zastrelí ho. Nebude sa tu s ním vykecaváť ako keby boli starými známymi.
Alastair sa však lovca nezľakol. Pohol rukou a lovec odletel do steny. Pristúpil k nemu, chytil ho za golier a i cez lovcovu bolesť chrbta, ho zdvihol do vzduchu.
,,Mám správu. O apokalypse! Nezastavíte to!" povedal démon a vyparil sa ako para nad hrncom.
Lovec padol na zem. Hneď sa z nej zberal. Nemyslel na bolesť. Hnal sa do vedľajšej miestnosti, v ktorej sa zo zeme zberal Castiel. Dean mu pomohol vstať.
,,V pohode?" opýtal sa anjela.
,,Čo tu chcel? Kto ho oživil?" otočil otázku Castiel a chytil si rameno.
Stále mu krvácalo. Mal by mu to niekto ošetriť.,,Apokalypsa. Nič iné mi nepovedal!" odvetil mu Dean a podoprel ho.
Došli k autu a Dean podal Castielovi fľašu alkoholu.
,,To je na čo?" opýtal sa ho Castiel.
,,Aby si sa opil!" odvetil mu Dean.
Castiel naňho neveriacky pozrel. Vážne ho chcel v takomto stave opiť?
,,Nie, Cas! To je na dezinfekciu. Nechcem, aby sa ti do tej rany dostala infekcia! Dôjdeme na hotel a Sam ti to zažije. Ja zavolám Bobymu a pokúsim sa zistiť čo toho démona priviedlo k životu!" povedal mu Dean, keď videl jeho nechápavý výraz.
,,Dean-" začal Castiel.
,,Nechcem počuť protesty, Cas!" kázal mu Dean.
,,Dean, jediná bytosť, ktorá dokáže vzkriesiť kohokoľvek je tenebris!" povedal mu Castiel.
,,Omyl! I anjeli dokážu vzkriesovať hocikoho!" odpovedal mu Dean.
,,Dean-"
,,Ani slovo, Castiel! Sofia to nebola! Alastaira by nepriviedla k životu nikdy!"
,,A ak je posadnutá?"
,,Bránila by sa! Viem to!"
,,Dúfam v to! Lebo ináč ju Gabriel zabije!" povedal si Castiel viac-menej pre seba a už len myslel na to, čo to Sofia urobila ak to bola ona.
Dean naštartoval a svoju baby nasmeroval k hotelu.
Ďalšia kapitola je na svete 😘
Tak sa vám bude páčiť 🥰
Ďakujem za komentáre a hviezdičky 🥰
YOU ARE READING
Angel of Apocalypse
FanfictionToto je moja prvá SPN FF. Neviem či sa mi podarila. Hlavná postava je Sofia Wagnerová, lovkyňa z pomsty, lovkyňa pre rodinu, ktorá urobila mnoho chýb, za ktoré skončila v pekle. Po štyroch rokoch však dostala druhú šancu. No podarí sa jej odvrátiť...