כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 72-

3.2K 174 64
                                    

אם הארי היה בן אדם מאמין הוא בטוח היה מוצא את עצמו מתפלל לישוע או לחסד או לכל דבר אחר שיציל אותו מהמשוגע שמולו.
-
"ג'ון, לנשום!" מגי צעקה כשהבלונדי קיבל התקף לחץ, "תשב ותשתה מים" הארי הושיט לו כוס עם הנוזל הקריר, מקווה שזה לפחות יקרר את ההתרגשות הבלתי נשלטת של הגבר הצווחן.
-
"תמשיכי, אבל כמו שאמרתי!" ג'ון התיישב ליד הארי, מסתכל על איך שניקול מעצבת להארי את השיער בבית שלו על המיטה.

ניקול נאנחה והנהנה, מסרקת את שיערו הרך של הארי, עושה את הכל מדויק, מסדרת כל שיערה במקומה, לוקחת את חבילה השיער עם כף ידה, לאט לאט ובעדינות היא קשרה את השיער השטני לעיגול באמצע ראשו האחורי של הארי, מוסיפה פרח שחור ופרח לבן לעיגול האחורי, מסובבת את הארי אליה מחייכת אל הגבר היפייפה שלמולה.

"אם לא היית של מייק הייתי קופצת עלייך" היא הסתכלה עליו בהערצה, "חמודה, היה לך תור ארוך מאוד אם זה היה המצב" ג'ון גיחך, מסתכל על חברו האהוב ועל איך שניקול מסדרת את שיערו של הארי, הוא חשב לעצמו שמצא התאהבות חדשה, עיצוב שיער.
-
המתולתלת ציחקקה בזמן שסידרה את שיערו מקדימה, מורידה שני שבילי שיער מקדימה ועושה מהם צמות קטנות, כשסיימה היא הרימה את הצמות, מצמידה כל אחת לצד אחר על ראשו של הארי ומחברת אותם לשיער האסוף.

"זהו" היא חייכה בגאווה, "נו ג'ון, מרוצה עכשיו?" האישה המלאה שאלה בחיוך, לפי השתיקה ההמומה של ג'ון והדמעות שהציפו את עיניו, היא הבינה שהוא מרוצה.

"התתחתן איתי תינוקי?" מגי כרעה ברך, מושיטה להארי את טבעת האירוסין שהוריד כבר בבוקר, הארי חייך, עיניו זרחו אל ארוכת השיער, והיא הבינה שהיא באמת מאוהבת ביופי של הארי, "תהיה שלי" היא אמרה בהיפנוט, חוטפת מכה בראשה מג'ון "בחלומות שלך מכוערת" הוא ציקצק, לוקח ממנה את הטבעת ומכניס אותה לשרשרת, לאחר מכן הוא שם את השרשרת על צווארו של הארי ומכניס את השרשרת מתחת לחליפה, נאנח ומסתכל עמוק לתוך עיניו של הארי "זה היום שלך הארי"
---
"יאללה הלימוזינה כאן, מייק והבנים האחרים כבר בבית חולים, גם אמילי שם" מגי אמרה, מאופרת ולבושה בשמלה ורדרדה, עקביה הלבנים החמיאו לה.
גם ג'ון היה כבר מאורגן, לובש חליפה ורדרדה גם כן, פפיון ורדרד קישט את החולצה הלבנה והמכופתרת שלו, שיערו הבלונדיני חלק מאחורי אוזניו, יפייפה כמו תמיד.

"יאללה" ניקול אמרה לבסוף, דוחפת את כולם מחוץ לדירה של ג'ון, מרוצה מעצמה שהצליחה להתארגן בעצמה ולסדר את כולם במהרה.
---

ליבו של הארי פעם בחוזקה ככל שהם התקרבו לבית החולים, נעזר בהנחיות של מגי לאיך לנשום עמוקות ולהירגע.
-

"הגענו" הקול של הנהג נשמע מהרמקולים שהיו על הגג הפנימי של הלימוזינה, מקפיץ את כל מי שהיה בתוך הלימוזינה, לאחר מכן הוא צפר, מקפיץ את כל מי שהיה מחוץ ללימוזינה.
---
"הוא פה" מאריה אמרה בהתרגשות, מצחקקת לג'ימס וללאונרד שעמדו לידה.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now