כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 92-

2.6K 142 84
                                    

"אני מתרגש" בנג'מין אמר, קופץ כמו תמיד, "מגודל אחד" הארי אמר, מודה לו כשבן החליט לקחת את התיק שלו.

"יהיה כיף ונשחה, ונתגלש, אני אטביע אותך!" בן מלמל, והארי גלגל את עיניו, הולך מבן ועוזר למייק להכניס תיקים של תלמידים לתא המטען של האוטובוס.

-

"תודה יפיופי" מייק אמר כשהארי עזר לו לדחוף את התיקים לתא המטען והאחר חייך אליו, נושק לזרועו של מייק לפני שהמשיך לעזור לו.

-

"תעלו בזהירות" אלברט אמר לתלמידים שעלו אחד אחרי השני לאוטובוס, רועשים יותר מתמיד, הוא ספר אותם, מברר שכולם נמצאים.

"מעולה, יאללה תעלו" הוא אמר בסוף להארי ומייק שנשארו אחרונים, בודקים שלא נפל לתלמיד משהו ועולים לאוטובוס, יושבים במושב הקדמי שקרוב לדלת, הארי ליד החלון.

-

"תתנהגו בהתאם ואל תעשו בלאגן, לא ללכלך את האוטובוס, אם הוא יהיה מלוכלך אתם לא תרדו עד שהוא יהיה נקי" זאק נעמד, מדבר לתלמידים הנרגשים שהנהנו אליו בהבנה, "אם כך, אפשר להתחיל לזוז" הוא אמר בחיוך, חוזר להתיישב ליד אלברט במושב הקדמי מאחורי הנהג.

-

הארי היה הראשון להירדם, ראשו הרדום זז מצד לצד עד שמייק הבחין והניח את ראשו של הקטן בעדינות על כתפו, מיד אחר כך גם הוא נרדם, מניח את ראשו על זה של הארי, ישנים ביחד, נשעני אחד על השני.

--

האוטובוס נעצר, אלברט התרומם, מחייך כשראה את כל האוטובוס ישן, "להתעורר" הוא צעק, מקפיץ חלק מהנוסעים, גם מייק קפץ בבהלה והזדקף במושבו, פוער את עיניו בעייפות.

הרקדן נשק לראשו של הארי לפני שליטף את פניו, "ריי בייבי" הוא לחש, גורם להארי לשפשף את עיניו בכתפו שלו, חמוד יותר מתמיד.

הארי הרים את ראשו באיטיות, מתמתח במושבו ולאחר מכן הוא הסתכל על מייק, "הגענו?" הוא מלמל בקול עייף ומייק הנהן, מלטף את עיניו של הארי עם אגודליו, "בוא נרד" הרקדן לחש לגבר האחר בזמן שנעמד, עוזר להארי להתרומם לפני שירדו מהאוטובוס, מתמתחים בחוזקה ומשחררים את גופם העייף.

-

"אנחנו ישנים באוהלים?" בנג'מין שאל בזעזוע כשראה את האוהלים כבר מוכנים במדשאה.

הוא הסתכל על מייק והארי שהנהנו, ואז שלושתם ציחקקו כשנזכרו בטיול ההוא כשמייק והארי עוד היו תלמידים, "אל תחליפו איתי אוהל בלילה" בנג'מין אמר, "אל תדאג, הפעם אני מעדיף לישון איתו באוהל" הארי אמר בחיוך, מניח את זרועו בכיפוף על כתפו של מייק.

"אני אשן עם הגיי הזה הלילה" מייק גיחך, צוחק על עצמו מהעבר, והארי חייך, נוגס מעט בזרועו העליונה של האחר.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now