כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 39-

3.4K 224 56
                                    

"איי זה שורף" דמעות נוצרו בעיניו של הפצוע בזמן שבן שם לו חיטוי על הפצע, "זה טוב שזה שורף, זה אומר שזה מרפא את זה" בן אמר בחיוך, עוטף בעדינות את רגלו של הקטן בתחבושת.

"זהו, נחליף לך את זה בבוקר, עכשיו לך לנוח לבנתיים באוהל של צ'אן, הוא ומייק לא בסביבה, הם עם החברים שלהם אז הם לא יפריעו לך, כשנתחלף אני אעיר אותך ונחזור לכאן, אוקיי?" בנג'מין ליטף את לחיו הימנית של הארי, מנגב דמעה שכמעט והתייבשה.

הזמר הקטן הנהן בחיוך לפני שקפץ על בן וחיבק אותו "אתה האח הכי טוב בעולם", "אין בעד מה" השרירי ציחקק, מחבק את האחר בחזרה.

-
הארי נכנס באיטיות לאוהל של צ'אן עם כרית ושמיכה בידו, מסתכל על שני המזרונים הדקים שהיו רחוקים אחד מהשני כמה שאפשר, הוא לא ידע מה של צ'אן ומה של מייק, מפחד בטעות לישון על מצעיו של צ'אן, לבסוף הוא החליט להשתמש בשיטה הכי טובה, להריח.

הוא חייך לעצמו כשזיהה את המזרון של מייק שנדף כולו בניחוח שלו, הוא הסתכל על הכרית ועל השמיכה של מייק ולאחר מכן על דבריו שלו, חושב מה לעשות.
-

כחול השיער פתח את האוהל, מייק לצידו, רוצים לקחת קצת חטיפים ולאכול אותם עם כל החבר'ה שלהם.

צ'אן הכניס כבר את חצי גופו לתוך האוהל לפניי שנעצר ברגע, מאבד שיווי משקל ונופל על ישבנו כשזיהה את הארי ישן שם, האסייתי הרים את ראשו, מביט על מייק שהיה מבולבל.

הרקדן הגבוה לא הבין מה גרם לצ'אן להיות ככה והוא התכופף, מביט לתוך האוהל, פוער את עיניו כשרואה שהארי שם, אך ליבו החסיר פעימה כשהוא ראה את הארי מחבק את הכרית והשמיכה שהיו שייכים לו קרובים לאפו, ישן בשלווה.

"בוא נקח את החטיפים ונלך" צ'אן אמר במהירות, הסיטואציה הייתה כל כך מביכה בשבילו, הוא נכנס בשקט לתוך האוהל, פותח את תיקו לאט ולוקח כמה חטיפים, משתדל לא לעשות רעש. כשהאסייתי היה בדרכו חזרה ליציאה הוא נגע בטעות בידו של הארי, הישן זז מעט קרוב אליו, ולפתע אחז בחוזקה בידו של צ'אן, עדיין ישן.

כחול השיער קפא במקומו, מביט על מייק המשועשע במבט מלא זעם "הוא פאקינג נוגע בי, תעשה משהו" הוא לחש בכעס, מנסה למשוך את ידו באיטיות. מייק ציחקק לעצמו בשקט, נהנה מההצגה הקטנה שהוא ראה לפניי שנכנס גם הוא לאוהל, לוקח את ידו של הארי ופורם אצבע אצבע מידו עד שהכלוא היה משוחרר.

כחול השיער התרחק מהארי, לא רוצה שהוא עוד פעם יאחוז בו.
"אתה בא?" הוא שאל לבסוף, מפריע למייק לבהות ביפייפה שישן, חום העיניים הנהנן, מנשק את מצחו של הארי ויוצא אחרי צ'אן, מחייך בכל פעם שחשב על הארי מחבק את דבריו.

-
"בקיצור, אמרתי לה שבנינו זה לא ילך" הנער המקועקע צחקק בקול, מתגאה בזה שזרק מישהי לאחר כמה פעמים ששכב איתה, "גם אתה שכבת איתה?" נער מקועקע אחר שאל בחיוך, "נראה לי יש לה משהו עם מקועקעים כי גם אני זיינתי אותו" עוד נער בעל קעקוע גדול ביד הודה, "לפי מה שידוע לי, אין לי קעקועים" מייק חייך, לוקח קצת מהחטיף המלוח ואוכל בגאווה, הבנים הסתכלו עליו בהלם, נאנחים.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now