כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 47-

3.8K 222 35
                                    

זה כבר היום השלישי שלו בבית חולים וג'ימס סוף סוף אישר לו לחזור לאכול אוכל רגיל, יומיים שלמים של שייקים ומחית פירות לא ממש עשו לו את זה, עכשיו הוא יכול לאכול כל מה שהוא רוצה.
-

הארי זרח מאושר כשדן הגיע עם שקית מלאה בבוריטוס.
"תביא לי" ירוק העיניים ייבב מהמיטה כשהגדול חילק קודם כל לאחרים את האוכל, מתגרה בו קצת.
"דן, תביא לו, תראה איזה מסכנון הוא" מגי החליטה להיות האמא התומכת ולדאוג להארי, "כן ימגודל תביא לו כבר" הבלונדיני התעצבן על בן זוגו, איך הוא יכול ככה להציק להארי אחרי מה שעבר?!
דן ציחקק לעצמו, "טוב טוב, הנה הבוריטו שלך, שמתי לך אקסטרה גוואקמולי, כמו שאתה אוהב" בן זוגו של ג'ון הגיש את השקית החמימה להארי הנרגש, "אין עליך בעולם!" הארי צווח וחטף את האוצר מידו של האחר, לא מחכה לרגע ומתחיל לבלוס כמו מטורף את המאכל החמים.

"נסיכות בדרך כלל מנומסות כשהן אוכלות, אבל אתה נסיכה שלי משהו מיוחד" בן נכנס לחדר, גונב מהחבר'ה חיוכים וכמה חיבוקים. בנג'מין נורא התחבר אליהם וזה ממש שימח את הארי, אבל כרגע הזמר הקטן היה עסוק בלאכול אז הוא פשוט הרים את האצבע המשולשת שלו לכיוונו של בן, "לך להזדיין בן" הקטן אפילו לא הרים את ראשו או ניתק את פיו מהמאכל שאכל, "אם רק אשלי הייתה כאן" השרירי נאנח לעצמו בציניות, יודע שהתשובות המתחכמות שלו יעצבנו את הארי.

-

"אמילי אמרה שהיא בדרך עם צ'אן ומייק" בן אמר כשהתיישב על אחד מהכיסאות הפנויים, גונב מארבעת האחרים מבטי בוז- במיוחד מהסיבה שמייק בדרך, אך הארי רק חייך והנהן. "תתייחסו אליהם יפה" השטני נעצר לרגע, מרים את ראשו מהבצק ומראה לאחרים את פניו המלוכלכות, הם רק ציחקקו לעצמם, חושבים שהארי לא יכול להיראות רציני כשהוא במצב הזה.
הזמר הקטן הביט עליהם לעוד כמה שניות, מוודא שהבינו את מה שהוא אומר ולאחר מכן הוא חזר לאכול, נהנה מכל ביס וביס.
-

"הארייייייי" אסייתית קטנה בעלת עיניים כחולות צעקה מפתח הדלת, מקפיצה את כולם.
"זה היה מהיר" בן חשב בקול כששלושת האחרים נכנסו לחדר.
"הארי קטן שלי" אמילי רצה לירוק העיניים המבוהל והמאוד מלוכלך, אבל הלכלוך של הארי לא מנע ממנה לקפוץ עליו, "יא! תתרחקי ממנו! את תכאיבי לו ככה" ג'ון נעמד במהירות, נותן לדן את הבוריטו שלו ורץ לאימילי, מושך אותה מהארי, "השתגעת?" הבלונדיני התעצבן, "אוי אוי תרגע, אני לא אפגע בבייבי שלי", "בבייבי שלך? באיזה זכות את אומרת את זה?" הרכושני התחיל לקנא, "באמת באיזה זכות?" מגי נעמדה גם היא, לא מספיק יש לה את התחרות עם ג'ון, עכשיו גם האסייתית החצופה הזאת התחילה? עם כל הכבוד לזה שהיא יפה ודיי מיוחדת- כי ממתי יש לאסייתים עיניים כחולות?! אין לה שום זכות לקרוא לבייבי של מגי הבייבי שלה.

"ואו תרגעו, אני לא אקח לכם אותו, סך הכל הוא גם חבר שלי אחרי הכל" אמילי מלמלה לעצמה והתרחקה מעט מהארי, מביטה עליו ובמהירות משנה את גישתה וצוחקת בקולי קולות.
"מה קרה?" הארי שאל בבהלה, חושב שהיא השתגעה, "רק עכשיו שמתי לב לפרצוף שלך" אמילי נחרה מצחוק, "זה עד כדי כך נורא?" הזמר שאל בזמן שהסתכל על דן ומקס שהחלו גם הם לצחוק, מקס אפילו נחנק מעט מהאוכל ומגי במהירות רצה לתת לו משהו לשתות.
"תינוק שלי, תראה בעצמך" ג'ון הוציא מיכיסו מראה קטנה, מכוון אותה אל פניו של הארי.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now