כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 75-

2.7K 161 36
                                    

"עדיין לא סיימת?" ג'ון שאל בזעזוע, מקבל הנעת ראש בשלילה מהארי שהמשיך לאכול.

"לאן הכל נכנס?" אמילי שאלה, מלטפת את בטנה, מפוצצת מהאוכל.

הארי טפח על בטנו כתשובה, מחייך וממשיך לאכול.
"תתנו לו להמשיך לאכול" מייק יצא לטובת בעלו, "אני מרגיע את עצמי" השטני אמר, תופס את תשומת ליבם של כולם "באמת שפחדתי ממה שעשיתם לי מקודם" הארי נאנח, ממשיך לאכול.

מייק נאנח, מסתכל על האחרים בחוסר נעימות.

"בוא נפסיק לאכול, אתה בסוף תתפוצץ" בן לקח מהארי את הצלחת, מקבל צליל ייבוב קטן מהאחר שהסתכל על הצלחת המתרחקת ממנו.

"בואו נשתה בירה" מגי אמרה בחיוך, הולכת לאחת מהצידניות ופותחת אותה, נעזרת במקס ודן בלהוציא כמות מספיקה לכולם.

---
הם ישבו על המחצלת הגדולה, שותים בירה וצוחקים ביחד, מספרים סיפורים מצחיקים שקרו להם ומתעדכנים אחד עם השני לגבי מצבם.

"איך זה מרגיש להיות זוג נשוי?" מקס שאל בסקרנות את הנשואים, הארי ומייק הסתכלו אחד על השני בחיוך, לאחר מכן שבים להסתכל על מקס, "את האמת שאני לא מרגיש הבדל ממשי, אנחנו מתנהגים כרגיל" ירוק העיניים ענה, הרקדן הנהן בהסכמה "אני מניח לעצמי שתמיד היינו זוג נשוי, פשוט עכשיו זה מוכר גם בחוק" מוסיף על דבריו של הארי.

"וילדים, חשבתם על זה?" מגי שאלה, הארי הניע את ראשו לשלילה "דיברנו על זה עוד ממזמן, אבל עכשיו כשאנחנו באמת נשואים אני לא חושב שזה יקרה בקרוב, אולי בעוד כמה שנים כשנהיה מבוססים טוב יותר נתחיל לקחת את נושא הילדים ברצינות", "כרגע אנחנו עסוקים בלעבוד, אבל אני מאמין שבעתיד יהיה לנו יותר מילד אחד" מייק חייך.

"אני מאמין שאם להארי היה רחם כבר ממזמן היו לכם עשרות ילדים" ג'ון פלט בטבעיות, לוגם מהבירה שלו.

האחרים צחקקו, משאירים את הארי ומייק מובכים מעט, השטני לא יכל להחזיק את עצמו והכה את רגלו של הבלונדי, "איה" ג'ון שפשף את רגלו, "זה לא שאמרתי משהו לא נכון" הבלונדיני המשיך בשלו, מוציא לשון לזמר.

הארי נאנח בייאוש, עדיף שהוא יוותר ולא ימשיך כי ג'ון יכול רק להיעשות רק גרוע יותר אם מתגרים בו.

"בכל מקרה, אני בטוחה שתהיו הורים טובים" מגי החליטה להתמקד בנושא החשוב יותר, גורמת להארי להסמיק בתודה, "אני שמחה שאתם מחליטים להתמקד כרגע בעבודה ובאפשרות לכלכל את עצמכם ואת ילדיכם בעתיד, ילדים זה לא מעט כסף, גם האימוץ וגם הגידול והטיפול" אמילי המשיכה גם היא.

"אפרופו עבודה, אתה מתרגש?" בן שאל את הארי והאחר הנהן במרץ "מאוד, אני מקווה שיחבבו אותי" הארי הוסיף בדאגה, "מי יכול שלא לחבב אותך?" ג'ון אמר ברצינות, באמת שהוא לא מבין איך אפשר לא למות על הארי.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now