כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 51- (18+)

6.6K 216 120
                                    

היה קר, הלילה הזה היה קריר יותר מכל הלילות האחרים, כנראה שזאת הסיבה לכך שמייק התעורר באמצע הלילה לאחר שהרגיש את האחיזה של הארי מתחזקת מסביב לצלעותיו.

-

הרקדן חייך לעצמו כשהביט על פניו הקרובות והישנות של הארי, הוא באיטיות שלח את ידו לעבר השמיכה שכיסתה רק חצי מגופם העירום, מושך אותה מעלה ומכסה את כל גופם, מוודא שהשמיכה מהודקת סביב הזמר, לא רוצה שאוויר קר יכנס מחורים קטנים.

צווארו של הרדום היה מעט חשוף, מה שנתן למייק לראות את הנקודות האדומות שהוא יצר קודם לכן על עורו הבהיר של הארי, הוא הרגיש גאה בעצמו, הקטן מסומן וכולם ידעו שהוא שלו.

חום העיניים ליטף ברכות את פניו של האחר, גורם לקטן לנוע מעט מתוך שינה ולהצמיד את ראשו שלו לחזהו של מייק.

רק שיערו השטני בצבץ מבעד לשמיכה המחממת.

מייק ציחקק לעצמו וחיבק את גופו הקטן של הארי, "אתה כל כך חמוד" הוא מלמל בשקט.

המאושר עצם את עיניו, רוצה לחזור לישון. הוא היה עייף, מאוד עייף אפילו, אחרי הכל עבר על שניהם יום ארוך, הבגדים הזרוקים על הריצפה והניחוח האירוטי שעדיין לא נעלם הוכיחו זאת.

-

*הבוקר של אותו יום*

מייק היה חסר סבלנות, סוף כל סוף הם הולכים לג'ימס היום, היום הם יקבלו תשובה אם הארי בסדר, ואם התשובה תהיה חיובית אז זה אומר שהם יוכלו להתחבר הלילה.

הרקדן צחק לעצמו בהתרגשות במקלחת, מנקה את גופו כמו שצריך למקרה והתשובה תהיה כמו שהוא רוצה שתהיה, כשהוא יסיים להתקלח הוא יעיר את הארי, הוא לא רצה להעיר אותו לפני בשביל שיהיו לו כוחות ללילה הקרוב.

-

"מייקי" הרקדן שמע מלמול קטנטן והסתובב אל כיוון הדלת, רואה את ראשו של הארי מבצבץ מפתחה.

"בוקר טוב ישנוני" חום העיניים אמר בחיוך, מסמן עם ידו לאחר שיכנס והארי עשה זאת ונכנס פנימה, הולך לכיוון השירותים ומוריד את הבוקסר מעט, מוציא את איברו הרדום ועושה את מימיו.

מייק הזיז מעט את ראשו, מנסה למצוא זווית ראייה טובה יותר מהמקלחת בשביל לראות את איברו של הארי.

ירוק העיניים הרגיש שהאחר מסתכל עליו והוא הזיז מעט את ראשו לכיוונו של מייק, מבין שהוא צדק, מחייך לעצמו בערמומיות.

הזמר הוריד את המים ולהפתעתו של מייק הוא הוריד גם את כל בגדיו לפני שהלך לכיוון הכיור, שוטף את ידיו ומצחצח את שיניו בזמן שעיניו יוצרות קשר עין עם דמותו של מייק מהמראה.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now