כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 3-

3.8K 263 80
                                    

"לא" הארי ענה בלי לחשוב פעמיים. "אני וג'ון לא זוג, זה שהתנשקנו נשיקה קטנה על השפתיים זה לא אומר שהוא הבן זוג שלי, נישקתי גם את מגי אם לא ראית...זאת בסך הכל הייתה נשיקה בין חברים טובים, אנחנו מגיל קטן דבוקים אחד לתחת של השני...ואוו הבית ספר הזה כבר מתחיל לעצבן אותי, מעניין מה יקרה בהמשך?!" שוב הארי דיבר בלי סוף, מערבב כמה נושאים ביחד. בן נשך את שפתיו בחשש "אני מצטער, אני בסך הכל שאלתי מתוך סקרנות ,אני לא יכולתי לראות כי לא הייתי שם באותו זמן אבל השמועות בבית ספר הזה מתפזרות יותר מהר ממה שאתה חושב, אתה לא צריך ישר לתקוף אותי אני מנסה להיות נחמד". הארי הרגיש רחמים על הנער השרירי שמולו "בסדר, אני גם מצטער לא הייתי צריך להתפרץ עליך" הוא טפח לבן על כתפו בידידותיות וחייך חיוך רחב.

בזמן שהם חייכו אחד לשני הם שמעו את הנערה מאחוריהם מדברת אל הנער שכמעט אכל אותה. "נו מה יש לך בייב? למה הפסקת לנשק אותי...על מה אתה מסתכל כבר שעות?...מי אלה? אתה מכיר אותם? נו תסתכל עליי כבר, אופפ~ תלך לחפש בחורה אחרת שתעביר איתך את הלילה... אני הולכת!..אמרתי שאני הולכתתתת! תענה לי כבר, אולי תפסיק להסתכל עליהם הם לא כאלה מיוחדים", 'הילדה הזאת משוגעת כמה היא מדברת לעזאזל?....רגע ולמה הוא באמת מסתכל עלי ועל בן? זה לא שהשיחה שלנו כל כך מעניינת ...אה!!! אולי בגלל שהוא הבין שאני הילד החדש...איזה מנהל מעצבן'

הארי לא חשב אפילו להסתובב ולהסתכל על מה שקרה מאחורה אבל הילדה העצבנית המשיכה. "אתה באמת עושה לי את זה עכשיו? נו מייקי תסתכל לפה" הארי יכל להישבע שהלב שלו הפסיק לפעום לרגע. 'אין מצב זה בטח מישהו אחר'. אבל הסקרנות הרגה את החתול והארי התחיל להסתובב לאט לכיוונם.

באותו רגע שהארי השלים את הסיבוב, הוא קילל את עצמו על זה שהוא מטומטם, הוא קילל את העולם ובמיוחד את הנער הגבוה עם עיני הדבש שעמד מולו עם פרצוף מוכה הלם.

-

-פלאשבק-

"מה תעשה כשתפגוש שוב את מייק?" , "אני אבכה ואתחנן שיחזור אליי ושלא יעזוב אותי יותר" ג'ון במהירות התחיל להרביץ להארי "אני אהרוג אותך ימטומטם""מה תעשה כשתפגוש את מייק?" , "אני אבכה ואבקש ממנו שיסביר לי למה הוא נעלם". הארי לא שם לב לנעל שמתעופפת לכיוון פרצופו."מה תעשה כשתפגוש את מייק?" , "אבכה את חיי" ..."אתה באמת רוצה למות בגיל צעיר אני רואה""מה תעשה שתפגוש את מייק?" , "אבכה בשקט" ג'ון היה מיואש, כבר כמה ימים שהוא שואל אותו את אותה שאלה והארי לא עונה תשובה נכונה. 'לעזאזל איתך הארי בבקשה תהיה חזק, אל תישבר שוב! כבר חצי שנה אתה ממוטט' ג'ון חשב בעצב."מה תעשה כשתפגוש את מייק?" , "אני אתאפק לא לבכות". "מה תעשה כשתפגוש את מייק?" , "אני ארביץ לו כמו שלא הרבצתי לאף אחד בחיים שלי" . "יופי אתה מתקדם""מה תעשה כשתפגוש את מייק?" , "אני ארצח אותו ואתעלל בגופה שלו" ... "אני גאה בך ילד יפה שלי אתה קרוב""מה תעשה כש..." ג'ון לא הספיק להשלים את השאלה "אני לא מכיר אותו, אני אתעלם ממנו, הוא חתיכת זבל ואני לא אכניס אותו שוב ללב שלי ולחיים שלי". ג'ון התחיל לפרוץ בבכי "מה קרה? מה זאת לא תשובה טובה?" , "לא, זאת תשובה מושלמת, סוף סוף ילד יפה שלי"​

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now