כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 40-

3.5K 226 31
                                    

"אני לא בא" הארי ישב באוהל עם בן, נמצא איתו יותר משנמצא עם מייק.

"למה לא? יהיה כיף, נשחה, נהנה, מה אכפת לך?" בנג'מין ניסה לשכנע את הארי במשך חצי שעה שיבוא איתו למעיינות.

"לא רוצה, כולם שם, אני לא רוצה להיות שם ולראות את כולם, א-אני גיי" הארי ניסה לתרץ, זה שהוא גיי לא אומר שהוא יפול לרגליו של כל גבר, אומנם הוא כן ירגיש שם מובך, אבל זה לא משהו שהוא לא יכול להתמודד איתו.

בן נאנח, יודע שהאחר רק מתרץ, "אני לא מאמין לך שאף פעם לא היית בים או בבריכה, עכשיו בוא נלך ונהנה, שילכו כולם לעזאזל" הארי הסתכל עליו, מתלבט.

"אם תסכים אני אקנה לך במשך כל השבוע את הגלידה שאתה הכי אוהב", "באמת?" עיניו של הארי זהרו באושר, הוא כמעט והסכים ואז נזכר שמייק יהיה שם, "לא לא, לא מוכן לזה", השרירי עצם את עיניו בייאוש, חושב על משהו שיגרום לקטן להסכים.

"הארי, אתה צריך להיות אמיץ יותר, פעם היית נלחם, עכשיו השתנת. אתה צריך להוכיח לכולם שאיתך לא מתעסקים, תחשוב מה חברים שלך יחשבו עלייך כשיגלו שאתה כזה? אני בטוח שג'ון יחנוק אותך למוות אם בטעות אני אפלוט את זה", "שלא תעז" הארי נלחץ, לוקח מכנס שחייה במהירות.
בן צחק את חייו, מאושר שהצליח לשכנע את האחר.

-
הוא היה נבוך, מסתתר מאחורי בן כשהגיעו לשם.
אף אחד לא באמת שם לב עליהם, כולם היו עסוקים בלשחות ולהטביע אחד את השני.

"אתה בא?" בן אמר בזמן שהוריד את חולצתו, חושף את הקוביות המשורטטות שלו.

הארי הנהן ובא להיכנס כשבן עצר אותו. "עם חולצה?" השרירי שאל בבלבול והאחר הנהן שוב, "לא, אתה הולך להוריד אותה", "מה? מה פתאום, לא סיכמנו על זה", "טוב, ג'ון בטח נורא...", "טוב טוב מעצבן" הארי השתיק את המשועשע, מוריד באיטיות את חולצתו.

ירוק העיניים חשף את גופו הלבן, הוא היה רזה, אבל לא יותר מדי, גופו התעצב בצורה מעט גיטרית, מה שגרם לו להיראות מושך יותר, בן חייך, היה מרוצה מעצמו.

-

"עכשיו בוא" הוא ציחקק בשעשוע לפניי שדחף את הארי, מפיל אותו לתוך המים הקרירים.

הארי נשם עמוק כשיצא מהמים, מפחד להיחנק, "השתגעת?" הוא צעק, מכה את כתפו של האחר שצחק, "זה לא כזה נורא אחרי הכל, נכון?" השרירי שאל, "כן" הארי הסכים איתו, מרים את שיערו הרטוב מפניו.

-
"תראו תראו מי כאן" נער מקועקע החל לשחות מסביב לבן ולהארי, חיוך מרושע על פניו.
כולם הסתכלו על שני הנערים האחרים, לא שמו לב אליהם עד עכשיו.

"לא עומד לך כשאתה רואה את כולנו ככה?" הנער המשיך להשתעשע מלטף את זרועו של הארי שקפא במקומו, "זוז" בן אמר בכעס, מעיף את האחר, מגן על הארי.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now