כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 96- אחרון

3.3K 172 249
                                    

"בנג'מין!" הארי צעק בהתרגשות כשהשרירי יצא מחדר האודישנים, חיוכו הגדול מסמל שהוא עבר, הקטן קפץ עליו, נתלה על גופו הקידמי של של חברו הטוב, גורם לציחקוקים מסביב להתרחש, במיוחד כשבן סובב את עצמם יחד וצועק בקולי קולות שהוא עבר.

"מגיע לך הכי שבעולם!" הארי אמר, נושק מספר פעמים לקרקפת של האחר, מתופף על גבו בהתרגשות, "אני לא מאמין!" בן צעק, קופץ ומקפיץ את הארי ביחד איתו.

מייק הביט מהצד ונאנח בהרמת גבה, אבל הוא חייך לבסוף, שמח שבן סוף סוף הצליח לעבור אודישן אחרי כל השנים הרבות שהיה תלמיד בבית הספר.

הרקדן המשיך לברך את התלמידים האחרים שעברו, "תודה על הכל" סקאי מלמל כשנעמד מול המדריך שלו, מחבק את מייק, "אני שמח בשבילך" המדריך אמר בכנות, מבלגן את שיערו, "אני אזכור אותך תמיד!" הנער אמר בכנות, "לכבוד הוא לי" הגבוה אמר, טופח על גבו בשמחה.

-

"דילן!" הארי אמר בשמחה, "אתה רשמית נכנס לרשימת התלמידים שהצליחו בפחות משנה לעבור אודישן, שמונה חודשים אתה תלמיד וכבר עברת" הקטן אמר בהתרגשות לנער האחר, מחבק אותו.

"אז זהו?" הצעיר שאל, מתרחק מהחיבוק, "אני כבר לא תלמיד כאן?" הוא שאל והארי הנהן, "זהו, עכשיו אתה תחת החברה שהעבירה אותך אליהם" המדריך אמר ודילן הנהן.

"שמחתי להכיר אותך" הצעיר מלמל בשקט והארי חייך, "גם אני שמחתי להכיר אותך" המדריך היה כן, "עכשיו תפציץ ואל תשכח לתת לי חתימה כשאבוא לראות אותך מופיע" הארי הוסיף ודילן גיחך, "אתה תהיה הראשון שאתן לו חתימה" הוא ציחקק והארי ציחקק גם כן, "לא חשבתי אחרת" הקטן הוסיף, מבלגן את שיערו.

---

בן שר למולם, מגי וג'ון התחילו לרקוד סלואו ביחד, מצחיקים את החברה שישבו למולם, יושבים בבית של בנג'מין וחוגגים.

אלכסנדרה וברנדון עמדו מולם, מצחקקים לעצמם, "אנחנו יוצאים" הם הודיעו לחברה, הולכים לזמן איכות בניהם.

"תהנו" הארי אמר להם בחיוך, מנופף להם לשלום כשהם יצאו.

"הם כבר פתוחים יותר לנושא של הקהילה הגאה" מייק מלמל להארי והקטן הנהן, "אני מניח שלא הייתה להם ברירה אלא לקבל את זה, הבן הגדול שלהם גיי ויש לבן שלהם חברים שהם חלק מהקהילה, הם לא באמת יכלו להתחמק מזה" ירוק העיניים אמר, מסתכל על מגי וג'ון שהמשיכו לרקוד מחובקים לצלילי קולו של השרירי.

-

"מה אתה מתכוון לעשות?" הארי שאל את בנג'מין אחרי שחזרו לשבת, אוכלים סושי שהזמינו.

"דיברתי עם המנהל של החברה, אני שוקל לטוס לאמילי" השרירי אמר ומקס נחנק מעט מהאוכל שלו, כולם הסתכלו על בנג'מין בשאלה.

"זה לא יהיה קל להצליח במדינה אחרת, במיוחד לא כשאתה לא חלק מהמדינה" דן אמר ובן הנהן, "אני יודע, גם אמילי אמרה שיהיה לי קשה להיות שם ולהצליח מהבחינה הזאת" השריר נאנח, "תחשוב על זה יותר, אל תעשה צעד לא חכם, עדיף שתתחיל כאן ואז תראה לאן זה מתפתח" הארי אמר, דואג שבן יעשה טעות.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now