כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 93- (18+)

3.2K 135 33
                                    

כולם ישבו במעגל גדול, מדברים בניהם על מה הם יעשו מחר, מייק ישב מאחורי הארי, גופו של הקטן נמצא בין רגליו של הגדול יותר בעוד שמייק חיבק את עורפו והניח ראש על זרועו שעל כתפו של הארי, צוחק מבדיחה של אחד מהתלמידים שהיה עד לפדיחה אחת של בן.

השרירי ייבב, גורם לכולם עוד יותר לצחוק, "אוי בנג'מין שלנו מיוחד" אלברט ניגב את דמעות הצחוק שלו, מצחקק על התלמיד הוותיק שלו.

-

"מחר אנחנו נצא מפה באיזור השעה 10 בבוקר ונחזור לבית הספר" זאק אמר, "תהיה ארוחת בוקר אבל לא תהיה אפשרות להיכנס לבריכה" הוא הוסיף והתלמידים הנהנו בהבנה, לא באמת חושקים בלשחות על הבוקר, מעדיפים לישון כמה שיותר, לאכול ולחזור.

"וכשנחזור, אז מה עושים?" סקאי שאל, "תנוחו" אלברט אמר, "מחר אין לכם לימודים, יש לכם יום חופש, אתם יכולים להינות ממנו" המורה לפיתוח קול הוסיף בחיוך, משמח את התלמידים, "כולכם עבדתם קשה והשקעתם בשביל התחרות והעזרה לחברים שהתחרו, מגיע לכם חופש, תאזרו כוחות ותגיעו יום למחרת מוכנים לחזור ללמוד ולעבוד" הוא המשיך את דבריו.

-

"מייק אתה תלמד אותנו את הכוריאוגרפיה של התחרות?" תלמיד ותיק שאל ומייק הסתכל עליו ועל התלמידים המסוקרנים, "אממ בואו נחשוב" הוא מלמל, מציק להם כשהוא לקח את הזמן לענות, עדיין ראשו מונח ליד ראשו של הארי, כשראה את חוסר סבלנותם הוא ציחקק, "לחלוטין" הוא אמר והתלמידים של כיתת הריקוד הריעו, רוצים ללמוד, "אתם תצטרכו לעזור לי" הוא אמר לשלושת התלמידים החדשים שהנהנו במרץ, מוכנים לעזור לו ללמד את הכיתה את התנועות שהם מכירים כבר בעל פה.

"הארי?" דילן שאל, נותן לכולם להתרכז על הנער, "שרתם ממש טוב" הוא אמר וכולם הנהנו בהסכמה, הזמר חייך, "תודה, לורן עשתה עבודה מצויינת" הוא אמר והסתכל עליה, מחייכת אליו מרחוק, "אני צריך לעבוד על הגבוהים שלי" תלמיד אחד מכיתת השירה מלמל כשנזכר באיך שהארי ולורן הצליחו להגיע אליהם, "אני בטוח שתצליח להגיע אליהם, עוד קצת עבודה ואתה תשיר אותם בטבעיות" הארי הרגיע אותו והוא חייך אליו בתודה, אוהב את המדריך שלו.

"גם כשהייתם תלמידים כאן הייתם ככה קרובים?" נערה סקרנית שאלה את הזוג המחובק, גורמת לתלמידים הותיקים יותר, שהיו בתקופה הזאת, לצחקק בקול, אפילו זאק ואלברט לא הסתירו את הציחקוקים שלהם.

"הם היו אויבים מושבעים" בנג'מין אמר והזוג המחובק ציחקק והסכים איתו, "זאת הייתה מערכת יחסים נורא שונה בתקופה ההיא" מייק אמר, "היו הרבה אי הבנות ולא מעט סודות ששיבשו את היחסים בנינו, עוד לפני הכניסה לבית הספר הזה היינו זוג, אבל אז דרכנו התפצלו" הוא אמר בכנות והארי הנהן, "אפשר לדעת למה נפרדתם מלכתחילה?" סקאי שאל בסקרנות, רוב הנוכחים לא באמת ידעו על מצבו של מייק, הארי לא ידע אם מייק ירצה לספר, הוא התכוון להמציא תירוץ אבל מייק התחיל לדבר.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now