כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 95-

2.2K 130 43
                                    

"אני מת!" ג'ון מלמל, משתעל ואוחז בגרונו הצורב בזמן שדן שטף את פניו, מנקה אותו מהעייפות. בכיור לצידם עמדו מייק והארי, מצחצחים את שיניהם ביחד, מדי פעם מייק לוקח את מברשת השיניים של הארי ומבריש לו את שיניו בעצמו, מנקה את פיו של הקטן ביסודיות.

-

"אתם מסיימים?" מגי שאלה, עומדת ומחכה לתורה, רוצה לשטוף את פניה ולהתרענן גם היר, ראשה כאב מעט והיא נשענה על מקס בזמן שאדום השיער חיבק אותה וליטף את ראשה, ממתין ביחד איתה.

-

"הופה הופה" מקס ציחקק כשבן ואמילי נכנסו גם הם לשירותי בית הקפה, מבולגנים, "אני מבין שהתפרעתם אתמול" דן מלמל, מנגב את פניו של ג'ון ונותן למקס ומגי לקחת את מקומם בכיור.

בן הסמיק ואמילי ציחקקה, מקבלת קריצה מרוצה וטפיחה על ישבנה מג'ון, "יפה לך" הוא הוסיף, שמח ממעשייה של חברתו.

---

"נתקלח וניפגש" ג'ון אמר לכולם כשהם סיימו לנקות את בית הקפה והחזירו אותו למקומו, מהנהנים בהסכמה לדבריו.

הם התפצלו, המיניבוס לקח את מייק והארי לבית שלהם ולאחר מכן את בנג'מין לבית הספר, לבסוף הוא לקח את התאומים לבית המלון שלהם.

האחים הודו לנהג שלהם והודיעו לו שאין צורך שיקח אותם יותר ושהוא יכול לנוח, מקס גם ככה אמר שיבוא לאסוף אותם.

---

הנשואים התקלחו ביחד, נושקים אחת לשני מדי פעם עם שפתיהן הרטובות מתחת לזרם המים, משתדלים לא לעשות משהו שיגרום לאקט מיני וממושך, הם לא רוצו לאחר.

-

"הארי?" מייק שאל בזמן שהקטן חפף את ראשו, "מממ?" הזמר שאל, מרוכז במעשיו, "כמה ילדים אתה רוצה?" הגבוה שאל ברצינות מלאה, עוצר את הארי ממעשיו לפני שהקטן הוריד את עיניו והסתכל עליו בשאלה.

"למה אתה שואל את זה פתאום?" הקטן שאל ומייק נאנח, מרים את ידיו ואוחז בידיים של השני, מוריד את ידיו של הארי מטה, ממשיך לאחוז בהן.

"יצא לי לדבר על נושא הילדים אתמול עם צ'אן וזה היה נראה פתאום קרוב יותר מתמיד" הרקדן מלמל והזמר הנהן, "נדבר על זה ברצינות יותר כשנשב אחד עם השני" הקטן אמר, מהדק את אחיזת ידיהם, "אבל שני ילדים נשמע לי נחמד" הוא מלמל, חושב שזה יהיה נחמד אם כל אחד מהם יאחוז בילד, "אני מבין" מייק כחכח בגרונו, מעט מבוכה והרבה התרגשות בקולו.

"בוא נמשיך" הארי העביר נושא, מובך מדי בשביל להמשיך לדבר על זה, ממשיך לחפוף את ראשו של הבעל שלו.

-

"מה דעתך?" הארי שאל, עומד למול מייק, "לא" הוא מלמל, "מה? זה לא יפה?" הקטן שאל, מסתכל על הבגדים שלבש, לא מבין למה מייק אמר לו לא.

כשעזבת, האם שכחתי?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz