כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 21-

3.4K 218 19
                                    

"טעים?" ארוכת השיער שאלה בסקרנות את ירוק העיניים, בזמן שהאחר אכל בעונג את עוגת השוקולד תות שהיא הכינה. "מאודדדד~" הקטן המשיך לאכול בהנאה את חתיכת העוגה, לוגם קצת מהקפה.

"תעצור!" מגי אמרה לפתע, מסתכלת על צווארו של הארי בזמן שהוא נשאר באותה תנוחה ראשו מעט מורם למעלה בזמן שהוא שותה מהקפה, "אוקיי זהו! אני הולכת דקה לעשות טלפון לחבר'ה, טוב?" הקטן הרים את כתפיו והנהן, לא מבין מדוע מגי השאירה אותו בתנוחה הזאת כמה שניות, אבל במהרה הוא המשיך לשתות את הקפה ולאכול את העוגה הטעימה.

-

דלת החנות נפתחה בקול חבטה חזק, הארי במהירות סובב את ראשו רק בשביל לראות את שלושת החברים האחרים שלו ובמיוחד את הבלונדיני העצבני.

'אוקיי מה קרה הפעם? בטח דן עיצבן אותו' הקטן חייך לעברם, מסמן להם לשבת לידו.

"מגי יש חדר פנוי?" ג'ון שאל ברוגז וארוכת השיער הנהנה במרץ, "בואו אחריי", "אבל עדיין לא סיימתי לאכ..", "סתום ת'פה שלך! האוכל יחכה לאחר כך" הבלונדיני העצבני אחז בחוזקה בידו של השטני, מושך אותו לתוך אחד מחדרי בית הקפה.

-

"הארי יש לך משהו לספר לנו?", "לא, למה?" הארי שאל, לא מבין מה הבלונדיני רוצה ממנו, "אתה בטוח?!", "כן אני בטוח ג'ון, קרה משהו שאני לא יודע?", "יותר נכון קרה משהו שאנחנו לא יודעים!" הבלונדי אמר בכעס, משלב את ידיו.

"אני לא מבין", "תרים את השיער, אני רוצה לראות את הצוואר שלך בבירור!" ג'ון אמר לבסוף, מגיע לעיניין העיקרי. הארי קפא לרגע, מביט על כולם בבהלה 'שיט!', "ל-לא רוצה" ירוק העיניים גמגם במהירות, "תראה לי את הצוואר שלך!" הקטן צווח על הזמר, "לא" הארי שם במהירות את ידיו על צווארו.

"טוב אם זה לא ילך בדרך הקלה זה ילך בדרך הקשה" העצבני נעמד והלך במהירות להארי, מושך את חולצתו של האחר מעט למעלה וחושף מספר נקודות אדומות בעורו הלבן של הקטן. "מי עשה את זה?" הקטן שאל ברוגז , "אף אחד!" הזמר ענה במהירות, "אז עשית את זה לעצמך?", "כ-כ-ככן", "כ-כ-כ-ככככןןן?" ג'ון חזר על דבריו של הארי, מרשה לעצמו להגזים עם הגמגום.

-

"דן תתפוס לו את הידיים" הבלונדי ציווה פתאום והשרירי הנהן, עושה את המוטל עליו, תופס לאחר את הידיים ועוזר לבן זוגו להוריד להארי את החולצה.

"את כל זה עשית בעצמך?" ארוכת השיער סרקה את גופו המסומן של האחר. "די נו! תחזיר לי את החולצה דן!", "בתנאי שתספר לנו מה קרה!" השרירי אמר בזמן שסרק את גופו המסומן של האחר, "לא!", "אני אגזור לך את הזין אם לא תדבר" ג'ון איים. "אוקיי אוקיי רק תחזירו לי את החולצה" הארי תמיד היה חלש כשזה הגיע לאיומים של ג'ון.

הנער הנמוך עם השיער הבלונדיני חייך בשביעות רצון "יופי! דן תחזיר לו את החולצה".

-

כשעזבת, האם שכחתי?On viuen les histories. Descobreix ara