כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 22-

3.3K 222 16
                                    

הארי בהה במסך, פיו מעט פתוח ועיניו נצצו בסקרנות, צחוק מתוק יצא מגרונו כאשר בטלוויזיה הראו גור כלבים קטן משחק עם חתול. "אתה בטוח שאתה בן?" אחד מהנערים אמר לנער הקטן שכיסה את עיניו בביישנות כשהייתה נשיקה בין השחקנים הראשיים, רוקע מעט ברגליו בהתרגשות ונעצר כששמע את דברי של האחר, מכחכח מעט בגרונו ומעבה את קולו.

"כן!" הוא הניח את ידיו על גב הספה, מנסה להיראות כמה שיותר גברי. "כן בטח" בן צבט את לחייו של הארי, מצחקק מההבעה החמודה שהאחר עשה. "יאאאאאא! אני מבין שאתה רוצה למות" ירוק העיניים הכה את ראשו של השרירי בחוזקה, גורם לאחרים לצחוק.

"זה כאב!", "אני יודע" הזמר הוציא לשותף שלו לשון, צורח כשבנג'מין התחיל לדגדג אותו. "ד-דיי, א-א-אני לא יכול, אההה" הוא לא יכל להפסיק לצחוק, נשכב על הספה באופן אוטומטי ומנסה להזיז את השרירי ממנו ללא הצלחה.

כל הזמן הזה מייק הכריח את עצמו לשבת בשקט, הוא איגרף את ידיו ונשך את שפתיו בכעס. צ'אן הסתכל עליו מידיי פעם, יודע שאם הם לא יפסיקו בקרוב שותפו לחדר יתפוצץ

-

עיניהם של הנערים האחרים נפערו לרווחה כשהם ראו את הסימנים האדומים שעל בטנו כשהחולצה של הארי עלתה למעלה, עיניהם סרקו את גופו ונעצרו על צווארו. "בנג'מין!!! אני לא מאמין עליך!" אחד מהם צעק בכעס, גורם לשני הנערים להפסיק את פעילותם. הארי התרומם באיטיות לישיבה, לא מבין מה קורה.

"מה קרה?" השרירי שאל בבלבול, "א-א-אתה ו-א-אתה", הנער הצביע על שניהם, "אתם פאקינג הזדיינתם? נכון?!", "מהההההה?" שני הנאשמים צווחו את השאלה, לא מבינים איך הוא יכול לחשוב על דבר כזה.

"אתם כל כך מופתעים שגילינו את זה? על הארי אני לא מתפלא הוא פאקינג הומו, אבל אתה בנג'מין? ואוו אין לי מילים" הנער אמר בגועל, "רגע! מה? אני לא מבין מה הולך פה? אני ובן בכלל לא שכבנו!" הארי היה מבולבל.

"אה כן? אז מה זה הסימנים האלה שיש לך על הגוף? יתוש עקץ אותך?" האחר ירק בזלזול. כששני השותפים הבינו סופסוף למה הנערים התכוונו הם במהירות התרחקו אחד מהשני, הארי נעמד בזמן שבנג'מין הלך כמה שיותר רחוק מאחורי הספה. "זה לא מה שאתם חושבים!" הקטן הפציר, מבטו נעשה קשוח כשעיניו נפגשו בעיניו החומות של מייק המשועשע.

-

'חתיכת דפוק! מה אני אעשה עכשיו? לעזאזל איתך מייק, תראה מה גרמת להם לחשוב!'. "אז מי עשה לך את זה אם לא בנג'מין? אתם באמת התנהגתם כמו זוג מאז שבאת לפה!" נער אחר החל לדבר, "אני לא זיינתי אותו, אני סטרייט! ואני בכלל הייתי עם מישהי באותו ערב!" בן אמר בכנות.

"אז מי עשה לך את זה הארי?", "מה אכפת לך מי עשה לי את זה?" הקטן שאל בכעס, "כי זה בטוח מישהו מאיתנו!", "ל-לא! אני לא צריך להסביר לכם שום דבר! מי אתם בכלל שאני אגיד לכם מה קורה לי בחיים?!" הנשי צעק, "אז כל עוד אתה לא מספר לנו מי זה אנחנו עדיין נחשוב שזה בנג'מין".

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now