כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 20-

3.5K 234 28
                                    

'פאק כואב לי הראש, כמה שתיתי אתמול?' ירוק העיניים חשב לעצמו בזמן שעיניו עצומות, לא מוכן עדיין להתעורר. 'למה המיטה כל כך חמה? והכרית רותחת!...זה נעים!' ראשו התחכך עם הכרית הקשה בזמן שידו נחה על האזור החם, נצמד כמה שיותר לצידו החמים.

גבותיו התכווצו בבלבול כששמע אנחה עייפה, הכרית עלתה וירדה באיטיות. 'הכרית חיה? מה לעאזאזל?', הקטן פתח באיטיות את עיניו רק בשביל לראות חזה חשוף בעל סימני אודם מולו. עיניו נפערו לרווחה כשהוא הרים את ראשו והסתכל על הנער האחר שישן לצידו, מסביב לשפתיו של הגבוה היה סימן אדום שנראה כמו אודם מרוח.

-

הארי צרח בחוזקה, מתרומם מהחזה החשוף של מייק ומושך את השמיכה אליו כשגילה שהוא ערום כולו, גורם לגבוה להתעורר בבהלה ולהסתכל על הקטן בבלבול. "ה-הארי? מה את עושה פה!" מייק שאל בזמן ששיפשף את עיניו , "ז-ז-זה בדיוק מה שאני רוצה לשאול, מה לעזאזל אני עושה פה?" הקטן צעק.

מייק התרומם באיטיות לישיבה, מסתכל על הארי שהתכסה כמעט כולו בשמיכה ולאחר מכן על גופו שלו. במהירות הגבוה לקח כרית שהייתה על הריצפה וכיסה את איברו החשוף, מסתכל שוב על האחר. "א-א-אני ח-ושב שאנחנו ש-שששכבנו" מייק אמר, לא מבין איך הוא לא זוכר כלום.

הזמר שם את ידו על פיו, לא מוכן להאמין "אין מצב!", "אז כמו מה זה נראה לך?" הגבוה התקיל, הארי לא הצליח לחשוב על משהו הגיוני יותר, הרי אין מצב שמייק אנס אותו כי כל הגוף של מייק מכוסה באודם שלו.

-

"פאק!" הקטן התנפל על הגבוה, מכה את כתפו של מייק. "ל-למה זה צריך לקרות? למה שתיתי?" הארי המשיך להכות את הגבוה והאחר איפשר לו, נותן לנשי להירגע בעצמו.

"מה אני אעשה?" ירוק העיניים שאל יותר את עצמו לאחר שנרגע והתיישב קרוב לקיר, מחזיק בחוזקה את השמיכה. "קודם כל נתקלח ואז נדבר! אני אביא לך בגדים" הארי נשך את שפתיו והנהן, מסובב את מבטו כשהאחר התרומם מהמיטה.

"קח! תתקלח במקלחת שלי אני אתקלח במקלחת של צ'אן" מייק נתן להארי בגדים חדשים, מגבת ומברשת שיניים חדשה.

הקטן לא הביט על האחר ורק הלך לחדר האמבטיה שהיה שייך לאקס שלו בזמן שהוא עוטף את עצמו בשמיכה, זורק אותה מחוץ לחדר האמבטיה כשהוא היה כבר בפנים ונועל את הדלת.

'אומייגאד!' הארי הביט על עצמו במראה, כל פניו היו מכוסות באיפור מרוח ועל גופו וצאוורו היו סימנים אדומים של מציצה "אני כל כך מת".

-

הזמר הציץ מפתח הדלת, בודק אם הרקדן יצא מהמקלחת ולצערו הוא ראה את מייק מצחקק על המיטה. 'מה מצחיק אותו, מה? אנחנו פאקינג שכבנו אתמול ואני לא זוכר שום דבר!'.

הקטן יצא באיטיות, גורם לאחר להזיז את מבטו לכיוון המקלחת ולהסתכל עליו עם חיוך גדול, "מתאים לך!", "מה מתאים?! זה גדול!" הארי התיישב על כיסא רחוק ממייק, נאבק קצת עם הבגדים הגדולים שלבש.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now