כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 60-

3.3K 187 26
                                    

יש הזדמנויות חד פעמיות שעדיף לך לא לוותר עליהם, אבל לא תמיד קורה שהזדמנויות חד פעמיות לא ירצו לוותר עלייך.

-

"אני אוהב אותך", "גם אני אוהב אותך מייקי".

"אני מתגעגע" הגדול ייבב לטלפון, מעדיף להיות בחדר ולדבר עם הארי במקום לאכול צהריים, "עוד קצת וזה יסתיים" הקטן נאנח, מתנדנד בנדנדה שהייתה ממוקמת בפארק שקט בקרבת הבית.

"אתה חשבת על מה שלאונרד אמר?", הארי כחכך בגרונו "קצת" הוא לחלוטין שיקר, "אתה באמת רוצה שאני אעבוד שם?", "ברור, אנחנו נוכל להיות ביחד יותר זמן" מייק חייך כששמע את הארי מגחך במבוכה "ואני בטוח שאתה תסתדר פה כמדריך" הרקדן הסתכל על התמונה של הארי שהייתה מונחת ליד המיטה, על השידה, שולח את ידו אליה ומלטף את פניו הקטנות של ארוסו.

"אני אחשוב על זה" הארי מלמל, מסתכל על השמים, "בוא נצא לדייט אחרי שהמופע יסתיים" מייק אמר בזמן שנשק לפניו החייכניות של הארי בתצלום, "דייט?" הארי הפסיק להתנדנד, חושב שלא שמע נכון, "כן, דייט, הרבה זמן לא יצאנו לדייט כמו שצריך", "אני בסדר גם עם להיות איתך באותו חדר" ירוק העיניים הודה, לא רוצה שמייק יבזבז עליו כסף על מותרות.

מייק נמס ממלותיו של הארי, מניע את רגליו באושר על המיטה, "גם אני, אבל אני באמת רוצה שנצא לסרט ביחד ונאכל במסעדה, אני רוצה גם שנלך אחר כך לקריוקי ותשיר לי עם הקול המדהים שלך", הזמר נשך את שפתו התחתונה, משחק עם רגליו בחול.

"אתה יכול לשיר לי עכשיו?" מייק התיישב על המיטה, מקשיב לשקט מהצד השני, "ע-עכשיו?", "מממ עכשיו" חום העיניים ידע מה הוא רוצה, "אוקיי" הקטן מלמל, מסתכל לצדדים, כמה ילדים שיחקו שם, רחוקים ממנו.

הוא נשם עמוק והחל לשיר לטלפון, לא חזק מדיי, אבל מספיק ברור בשביל שמייק ישמע.

מייק עצם את עיניו, נהנה מהקול של אהובו.

הארי שר ושר, משקיע בשביל מייק, הוא נשאב לתוך הבועה החמימה, מרגיש נינוח במצב שהוא נמצא בו.

-

"ילדון, מה שמך?" הארי שהיה שקוע בתוך השירה, קפץ בבהלה כששמע קול של אישה מבוגרת.

השטני הסתכל על אפורת השיער, "מייק, חכה שנייה" הארי אמר לטלפון, גורם לאחר להסתכל בבלבול על המסך ולאחר מכן להצמיד בחוזקה את אוזנו לטלפון, לשמוע בברור את מה שהוא יכול לשמוע.

"שלום, מי את?" הקטן חייך בכבוד, מתרומם אל המבוגרת ממנו, "נעים להכיר אותך, שמי

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now