כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 27- (18+)

3.8K 213 41
                                    

"הארי?! קדימה יפה שלי, הגיע הזמן לקום, כבר צהריים" ג'ון לחש לאוזנו של ירוק העיניים ברכות, מלטף את ראשו בעדינות. הארי כיווץ את גבותיו ופתח באיטיות עין אחר עין, משרבב את שפתיו מעייפות. הבלונדיני הקטן היה מוקסם מיופיו של הזמר, נושק למיצחו של האחר ומתרומם לעמידה, "הארי תקום מהר, דן כבר התחיל להכין חביתות' אם אתה רוצה לאכול אז קדימה לקום".

במהרה הארי שיפשף את עיניו וקפץ מהמיטה, לוקח מהתיק שלו מברשת שיניים ובגדים והולך לשירותים ולמקלחת.

-

הבלונדיני ציחקק והלך למטבח, מחייך כשראה את גבו המחוטב של בן זוגו ולא הצליח להחזיק את עצמו מלחבק את דן מאחור. השרירי גיחך ועזב את ידית המחבט רק בשביל לקחת את ידו הימנית של הבלונדיני ולנשקה במשך מספר שניות. "אני אוהב אותך" הגדול אמר בחיוך, עוזב את ידו של האחר וממשיך להתעסק במחבט. הקטן הנהן באיטיות "גם אני" הוא הוסיף לפני שנישק את עורפו של דן ושיחרר את האחיזה מגופו השרירי של בן זוגו.

"למה הפסקת?", "כי אני לא רוצה להפריע לך" הקטן אמר בכנות. דן עזב את עיסוקיו והסתובב לג'ון, מושך אותו אליו לנשיקה קצרה. "אתה אף פעם לא מפריע לי" השרירי הצהיר, נושק למצחו של הבלונדיני ומסתובב בחזרה למחבט, "קדימה, תחזיר את הידיים שלך לאיפה שהם היו" הוא הוסיף ובמהירות ידיו הרזות של ג'ון עטפו באהבה את בטנו של דן.

-

לאחר כמה דקות היה ניתן להבחין בחיוך ערמומי שעולה על שפתיו של הבלונדיני. ג'ון הזיז את ראשו לאחור, בודק אם הארי יצא מהמקלחת ולשמחתו הוא עדיין התקלח.

-

"ג'-ג'ון? מה נראה לך שאתה עושה?", "ששששש...אתה לא רוצה לשחק קצת?" ג'ון לחש בחושניות, "אני רוצה...אבל הארי פה ו...פאק ג'ון" השרירי לא יכל להמשיך לדבר.

הבלונדיני ציחקק, מנשק את עורפו של האחר בזמן שידו נעה בתוך תחתוניו של דן, אוחזת בחוזקה באיברו הקשה של השרירי.

דן אחז בכוח בידית המחבט, מכבה במהירות את הגז ומסתובב לג'ון רק בשביל לנשק אותו בעונג.

הבלונדיני בדיוק העמיק את הנשיקה כשהוא שמע את המפתח של דלת השירותים מסתובב ובמהירות הוא הוציא את ידו ממכנסיו של דן וניתק את הנשיקה, מסובב את השרירי המבולבל שהתייסר כרגע מכאבים באיבר מינו בגלל שג'ון לא נתן לו להגיע לגמירה.

-

הבלונדיני עמד לצידו של דן ושטף את ידיו בכיור המטבח כשהשטני יצא מהמקלחת, גל של אוויר ריחני יוצא אחריו. "האוכל מוכן?" הארי שאל בהתרגשות, לא מודע למה שקרה. ג'ון חייך והנהן "כן הוא עוד שנייה מוכן, אתה יכול לשבת לבנתיים" ירוק העיניים הנהן ועשה את המבוקש. "א-אני הולך לשירותים, ג'ון תמשיך לטגן במקומי". הבלונדיני הנהן, מתאפק לא לצחוק מפני שידע בדיוק מה דן הולך לעשות שם אהמאהמ הולך להיפטר מהזקפה שלו אהמאהמ

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now