כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 88-

2.8K 137 71
                                    

הם התפצלו, דן וג'ון הלכו לעשות עוד סיבוב קטן בקניון, לחפש עוד בגדים לג'ון, בעוד שמקס ומגי הקפיצו את מייק והארי לבית הספר.

-

"תהנו" מגי קרצה להם מהרכב, שולחת את ידייה מחוץ לרכב ומחבקת את הארי, חצי מגופו בתוך הרכב והחצי השני בחוץ.

"אני שמחה שהשלמתם" היא לחשה לאוזנו לפני שטפחה על ישבנו, "תהנה" היא ציחקקה, גורמת לו להסמיק מעט, משחררת אותו מהחיבוק.

"בהצלחה" מקס אמר לזוג שנופף להם לפני שנסעו משם, האנשים שברכב קיבלו עוד ניפופים ממייק והארי שעמדו שם והסתכלו עליהם נוסעים.

"איזה יופי שהם השלימו" היא מלמלה באושר לגבר שלה, "מגיע להם להיות מאושרים ביחד" הוא השיב והיא חייכה, מסתכלת בחוץ ומוציאה מעט את כף ידה החוצה, נהנת מהרוח.

---

עם זרתות משולבות הם הלכו לבית הספר, עדיין מעט מובכים, הם אחרי הכל התרגלו להיות מרוחקים ואז בבום אחד הם מצאו את עצמם חוזרים לחיי הנורמה.

"עוד שישה ימים" מייק אמר, "כן, אני אנצח" הארי אמר בציחקוק, מסתכל על מייק ששיחרר את המגע העדין בידיו ועטף את כתפיו של הארי, אוחז אותו צמוד אליו.

"אני אנצח" מייק אמר בהתנשאות, "אני!" הארי הפציר, רוקע ברגל אחת בקרקע, מתעקש.

"לא לא, אני" מייק אמר, מצחקק כשהארי שירבב את שפתיו והוא בילגן את שיערו של השטני שחייך לבסוף, עוטף את מותניו של מייק עם זרועו הקטנה.

-

הם נכנסו לחדר בבית הספר, מסדרים את הדברים שלהם, "זה ישאר כאן" הארי מלמל, מניח את השקית עם התחתון האירוטי על המיטה, מייק ציחקק, מתלבט אם להגיד משהו מיני, אבל הוא העדיף שלא, עדיין לא נעים לו ממה שקרה בפעם הקודמת.

מייק והארי הכינו לעצמם כוס קפה, הם יצטרכו לעבוד עד מאוחר היום והם צריכים להיות כמה שיותר עירניים, הם צריכים להיות מפוקסים ולתת את כל מה שהם יכולים בשביל לגרום לכיתה שלהם לנצח בתחרות הקרובה.

---

"אני באמת מצטער על מה שעשיתי" מייק אמר בכנות מלאה, יושב למול הארי בשולחן שבחדר.

"אתה לא צריך, אני זה שצריך להצטער, עשיתי דבר נוראי ולא יכולתי לעצור את עצמי מלהמשיך לנסות להכאיב לך" הזמר מלמל, אוחז בידו של מייק, "אבל בסופו של דבר הכאבת לעצמך" הרקדן אמר, נושק לידו של הארי, "אני לא רוצה לאבד אותך" הוא הוסיף, מביט על הארי בעיניים דומעות, "כל כך פחדתי שסבלת בגללי" פיו של הגבוה רעד והארי נעמד, הולך למייק ומחבק את ראשו של הרקדן צמוד לבטנו שלו בזמן שמייק חיבק את מותניו בחוזקה, בוכה לו בעצב.

הארי התכופף, נושק לראשו של מייק בחום, רוצה להרגיע אותו.

"אני בסדר" ירוק העיניים לחש, מלטף את ראשו של מייק ביד אחד ובשנייה הוא טפח על גבו, מתיישר ונותן למייק לפרוק את שעל ליבו, לא רוצה להשאיר פיסת כאב אחת תקועה בתוך ליבו של שחור השיער.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now