כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 81- (18+)

3K 125 57
                                    

הם נכנסו בשילוב ידיים לגלידרייה הקבועה שלהם, הארי כבר פינטז על הטעם המתקתק של הגלידה.

-

"סקאי?" הארי שאל בהפתעה כשראה את תלמידו של מייק ועוד גבר מחכים גם הם לגלידה, "מייק, הארי!" התלמיד אמר בחיוך, מופתע לראות אותם שם.

"באתם לדייט?" הצעיר שאל בשמחה והם הנהנו, מייק חייך והסתכל על הגבר שלצידו, "העורך דין לעתיד?" הגבר הגבוהה הנהן בחיוך, "אלכס, נעים להכיר, הבן זוג של סקאי" הוא הושיט את ידו למייק והרקדן לחץ את ידו בחזרה, "מייק, המדריך של סקאי" הרקדן הציג את עצמו.

"שמעתי הרבה עלייך, בעצם על שניכם, אני שמח שזוג הומוסקסואלי נמצא ומלמד בבית ספר עם שם עולמי", "באמת? תודה רבה" הארי אמר בחיוך, "סקאי באמת אוהב אותך, תשמור עליו" הקטן הוסיף, מחייך לסקאי הנבוך.

"אל תדאג" אלכס קרץ, מחבק את הצעיר הסמוק מאחור, "מעולה" הארי ציחקק, מבין את סקאי שהיה נראה כאילו ופניו בוערות בסומק.

"לא נפריע לכם, תהנו" ירוק העיניים החליט שכדאי להשאיר אותם לבד ולתת להם להנות אחד מהשני. הוא טפח על כתפו של סקאי, "תהנו גם אתם" התלמיד אמר, "לחלוטין" מייק ענה, מחבק בהפתעה את הארי גם מאחור, הפעם הזמר היה זה שהסמיק במבוכה.

"מייק" הוא מלמל בלחש, "איזה טעמים אתה רוצה?" מייק התעלם, מחבק את הארי חזק יותר, "אממ, וניל ותות", "אוקיי, תחכה לי באחד השולחנות, אני אביא לנו" הרקדן נשק ללחיו של הארי לפני שהתקדם לדוכן הגלידות.

הארי הסתכל על סקאי ואלכס שהסתכלו עליו בשעשוע, מחייך אליהם במבוכה לפני שהלך להתיישב במקום פנוי, מחכה לבעלו, מסתכל על מייק מרחוק ומחייך לעצמו, הוא לחלוטין בר מזל שיש לו את מייק.

---

"הנה לך" מייק הגיש את הגלידה להארי, "יאמי" הארי חייך, מתאהב במבט ראשון בכדורים הקרירים.

"מה לקחת?" הוא שאל את מייק כשהתיישב למולו, "שוקולד וקרמל מלוח, רוצה?" הגדול שאל, מרים עם כפית קטנה את שני הטעמים שלקח ומקרב אותה לפיו של האחר שאפילו לא הספיק לענות אם הוא בכלל רוצה.

הארי ציחקק ופתח את פיו, מאפשר למייק להכניס את הגלידה לפיו.

"מממ טעים" הארי אמר, עיניו נוצצות באושר, "עכשיו אני!" הגדול אמר, "מה?" הארי שאל, אוכל את הגלידה שלו.
"אההה" מייק פתח את פיו, מחכה שהארי יתן לו גם משלו, הקטן הכה את כתפו של מייק, מובך מההתנהגות של האחר.

השטני הסתיר את פניו, מגיש למייק את הכפית עם הוניל והתות, נותן לאחר לטעום.
"טעים" מייק אמר בחיוך מאושר, גורם לליבו של הארי להחסיר פעימה.

החיוך הזורח של מייק היה תמיד הכי יפה, עיניו מתכווצות וזוהרות, שיניו הלבנות מתגלות לפניו של הארי, שיערו השחור נח על פניו ברכות, מחמיא לפניו המחוייכות, וכל היופי הזה מכוון לירוק העיניים, וזה גרם לו להתרגש.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now