כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 64- (18+)

5K 172 65
                                    

"הארי!" המורה השמנמן למוזיקה נופף לשטני.

"היי אלברט, מה נשמע? הרבה זמן לא יצא לי לראות אותך" הארי אמר כשהתיישב בשולחן הזוגי בבית הקפה של מגי.

"הכל מצויין, ראיתי אותך שבוע שעבר במופע, לצערי לא יצא לי להגיד לך שלום, כולם החליטו שזה הזמן המתאים לשאול אותי שאלות לגבי עתידם" המבוגר התלונן וגילגל את עיניו בייאוש.

הארי גיחך, "זה בסדר, אני שמח שאנחנו נפגשים כרגע"

-

ארוכת השיער הגיעה מחוייכת, קוטעת את השיחה בניהם.

"שלום לך קטנצ'יק" מגי אמרה בזמן שהגישה להארי כוס קפה חם ועוגיות, נושקת ללחיו "שלום לך יפה" הארי ליטף את זרועה וחייך אל המאורסת באהבה.

"אני לא אפריע לכם, תמשיכו בשלכם" האישה אמרה בשמחה וחזרה לאיזור הקופה, עוזרת לעובדים שלה.

"הייתי צריך לדעת עוד ממזמן שחברה שלך מנהלת כאן, הייתי צריך להגיע לכאן ולשכנע אותה להגיד לך לחזור לבית הספר" אלברט הודה, "לא בטוח שהייתי מסכים אז לחזור" ירוק העיניים לגם מהקפה.

"בכל מקרה, אני שמח שאתה חוזר ועוד יותר כאחד שיעזור לי, אני באמת זכיתי באדם מוכשר" השמנמן אמר בהתלהבות, מעריך את הארי, "אל תגזים, אני לא כל כך מוכשר" הקטן הסמיק "אבל, אני שמח לחזור ולעזור לך" הוא הוסיף, גונב מהמורה חיוך מרוצה.

"מעולה, אז שנתחיל לדבר על העבודה?" המורה הניח את ידיו על השולחן, משלב את אצבעותיו, מטכן להסביר לירוק העיניים את מה שהולך לקרות כשהוא יתחיל לעבוד ב"סטאר סקול".

הארי הנהן ברצון, מרוכז בלמידה.

-

"איך היה היום?" מייק התיישב על ריצפת אולם הריקודים, מיוזע מהריקודים שרקד מקודם, מצמיד את הטלפון כמה שיותר קרוב לאוזנו, מקשיב להארי.

"היה דיי בסדר, אלברט הסביר לי פחות או יותר איך להתמודד עם התלמידים, וגם הבנתי ממנו שאני ואתה סוג של מדריכים פיזיים ופחות מילוליים כמו המורים עצמם" הרקדן הנהן, שוכח שהארי לא יכול לראות אותו "כן, אני ואתה עוסקים יותר בללמד ולעזור להם להשתפר מעשית, אנחנו מאמנים אותם, הם יותר נמצאים בכיתות ומלמדים טכניקות באופן מילולי"

"מממ, מעניין" הקטן הניח את ראשו על השולחן שליד הקופה בבית הקפה, עדיין נמצא עם מגי.

-

הוא הניח את הטלפון על אוזנו ועצם את עיניו "מתי אתה חוזר היום?" ירוק העיניים התגעגע, לא לראות את מייק מהבוקר זה קשה.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now