כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 9-

3.3K 245 35
                                    

"לא שכחת שום דבר? הכנסת הכל לתיק? אתה צריך עוד משהו? כסף? אתה בטוח שיש לך הכל?", "כן כן יש לי הכל, אל תדאג מקס!" הארי חייך לבן זוגה המודאג של מגי. "אוקיי, קדימה להיכנס כולם למכונית!" מקס אמר לכולם וארבעת האחרים צייתו לאדום השיער ונכנסו למכונית. "חגורות" מקס ביקש, "נו תסע כבר!", "דן אתה תיצא מהאוטו אם תעצבן אותי על הבוקר!", "אויי אני ממש מפחד" בן זוגו של ג'ון אמר בציניות ברורה. "שקט!" ארוכת השיער והבלונדיני התעצבנו על שני הגברים הילדותיים.

לפני שהתחיל לנסוע ל'סטאר סקול' מקס הביט בכעס על דן דרך המראה, מקלל אותו בשקט. הנסיעה הייתה רגילה, מגי אוחזת כרגיל בידו הפנוייה של מקס בזמן שהוא נוהג בעוד שזוג הבנים מאחור לא מפסיקים להתמזמז ולגעת אחד בשני. והארי, כמו תמיד, צוחק על כמה שהם נואשים.

"הגענו" מקס אמר לפתע. ירוק העיניים הביט על המקום הענקי דרך חלון המכונית, מתפלל שהוא לא יאלץ לפגוש את מייק למרות שהוא יודע שזה בלתי אפשרי. "אתה יכול לעשות את זה!" ג'ון ניסה לעודד את הנער ששיחק באצבעותיו בעצבנות, הארי שלח לו חיוך קטן ויצא מהמכונית בלי להגיד שום דבר, ארבעת האחרים יצאו במהירות אחריו.

"לא! אני נכנס לבד!", "מה? למה?" ארוכת השיער שאלה בבלבול בזמן שהאחרים מביטים שזמר בבלבול, "אני יכול לעשות את זה לבד, תלכו להנות, סבלתם יותר מדי בגללי", "אל תחשוב ככה בחיים שלך! מטומטם! אנחנו בחיים לא סבלנו בגללך!" מגי הבליטה את שפתיה ברוגז. הארי הביט על ארבעת חבריו הטובים "תודה", "על מה? הבלונדי שאל, "על הכל!" , "אוו~ אני אבכה" ג'ון שם את ידיו על פניו. "אם תעשה לי בושות כמו בפעם הקודמת אני אהרוג אותך" הארי אמר בקול רציני אבל פניו הקרינו רק אהבה טהורה, "טוב, אני לא אבכה! בהצלחה!" ירוק העיניים הנהן ומשך את כולם לחיבוק קבוצתי.

-

הארי התחיל ללכת לכיוון המבנה הגדול, מרגיש כאילו הדרך התארכה מאז שהוא היה שם. "הארי!" הוא שמע את הקול המוכר של הגבר השרירי והקופצני מאחוריו, ירוק העיניים הסתובב במהירות ושם יד על פיו של בן. "שקט! זוכר? זאת אמורה להיות הפתעה!" בנג'מין הנהן במרץ והנשי הוריד את ידו.

"תעזור לי עם התיק, הוא כבד לי", "כן המפקד!" , "די עם המפקד" הארי שרבב את שפתיו גורם לאחר לחייך ולחשוב על כינוי טוב יותר. "כן...נסיכה", "רוצה למות?" הקטן אמר בכעס, "תאמין לי שאם הייתי רוצה לא הייתי מבקש ממך לבוא" הארי הרים מעט את שפתו העליונה בזלזול, מוציא גיחוח קטן מגרונו. השרירי ציחקק למראה המתוק של הנשי, מושך מזרועו הקטנה של האחר את התיק ומחזיק אותו בקלילות, "ניקח אותך לחדר שלנו?!", "כן! אחר כך אני אלך למנהל".

שני הנערים התהלכו בתוך בית הספר, הולכים לכיוון המעלית ועולים לקומה השלישית. "קומה שלישית זה המעונות של הבנים שבכיתה שלנו, שזה אומר שגם מייק שם, ולצערך וגם לצערי החדר שלו ושל השותף שלו צ'אן הוא מול החדר שלנו", "ואו איזה מאושר אני" הארי אמר בציניות, מקלל בליבו את ג'ון על זה שהוא פלט בטעות שהוא ומייק היו פעם זוג.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now