כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 23-

3.3K 215 27
                                    

מייק הביט בנער הישן, ממהר לנגב דמעה שנפלה מעיניו העצומות של הארי ולהזיז את שערו השטני של הזמר מפניו הקטנות.

הרקדן החל ללטף את פניו העדינות של האחר, את אפו הקטן, את גבותיו ואת שפתיו הרכות והורודות, אגודלו נעה מצד לצד באיטיות על לחייו של האקס.

"אני מצטער" הוא לחש, רוכן לעבר שפתיו של האחר שלפתע הדלת נפתחה, מייק הזיז את ראשו לעבר הדלת וראה את בנג'מין המבוהל.

-

לאחר שתיקה קצרה השרירי התחיל לדבר, מעט חשש בקולו, "אתה עדיין פה? חשבתי שהלכת!". מייק הסתכל על האחר, מרים גבה אחת באיום "הלכתי, אבל שכחתי משהו", 'שכחתי לנשק אותו!' הוא חשב לעצמו.

"מצאת את מה ששכחת? כי אם כן אתה יכול ללכת! הוא ישן כמו שאתה רואה, הוא ישן כל כך הרבה היום" בן אמר בכעס והרקדן ציחקק בזלזול, חושב שלשרירי יש יותר מדי אומץ. "אתה מפריע לי! עדיף שלא תדבר אם אתה לא רוצה שיכאב לך חלק בגוף!" הגבוה איים ברוגז, חוזר להביט על הארי ובאיטיות מקרב את שפתיו לשפתיים האחרות, מנשק את הנער הישן בעדינות, משאיר את בנג'מין חסר מילים. 'ה-ה-ה-הוא מנשק אותו!' בן בהה במייק, המום כולו.

-

השרירי במהירות דחף את מייק, "אל תעשה את זה! גם ככה קשה לו". הגבוה גיחך, נעמד באיטיות שהפחידה מעט את השרירי.

מייק צעד כמה שיותר קרב לבנג'מין ואחוז בחוזקה בעניבתו. "בנג'מין! אכפת לך להזדיין לי מהפרצוף? כי אני מחזיק את עצמי יותר מדי בשביל לא להרוג אותך!" שינייו של הרקדן חרקו בעצבנות, "הארי סובל יותר מדי בגללך ובשבילך, אז אולי אתה זה שצריך להזדיין לו מהפרצוף!" השרירי ירק, לא מוכן לסבול את ההתנהגות של האחר יותר, "מה אמרת?" מייק ניסה לצעוק כמה שיותר חלש, מפחד להעיר את הארי.

"אתה שמעת את מה שאמרתי מייק! הילד הזה בוכה כל כך הרבה בגללך! אתה מודע לזה שהוא היה חצי שנה בדיכאון? אתה יודע באיזה מצב השארת אותו?!...לא, אתה לא יודע כי היה אכפת לך אך ורק מהתחת שלך" בנג'מין הודה, "אל תגיד את זה! אני עזבתי רק בשביל לא לפגוע בו! ואיך אתה בכלל יודע מה היה המצב שלו?" קולו של מייק התרכך, "כי הוא אמר לי! הוא אמר לי את זה בזמן שהוא כמעט נחנק מרוב בכי מייק! עזבת אותו בשביל לא לפגוע בו? אני מצטער להגיד לך את זה אבל פגעת בו יותר מדי כשעזבת! שלא השארת לו שום זכר ממך!" השרירי אמר בכעס.

-

הגבוה השתתק, עיניו רצות מצד לצד, לא רוצה לדמיין איך הארי היה כשהוא עזב, אבל הוא לא יכל לעצור את המחשבות. גבותיו של מייק התכווצו ועיניו התמלאו בנוזל שקוף, גורם לאחר להסתכל עליו בהלם.

מייק הוריד את ידו מעניבתו של האחר והביט בהארי, "גם לי זה לא היה קל" הוא משך באפו, למרות כל היסוסיו מייק החליט לדבר.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now