כשעזבת, האם שכחתי? ספיישל

3.9K 132 168
                                    

היי, אני בר, כותבת הסיפור "כשעזבת, האם שכחתי?" אני רוצה להגיד תודה ענקית לקוראים המדהימים שלי שתמכו בי לאורך כל כתיבת הסיפור ונתנו לי את האפשרות להגשים חלום ולרצות להמשיך לכתוב עוד סיפורים.

אוהבת אתכם נורא ומודה לכם עד השמיים~~~~

הייתי רוצה לשתף איתכם את הראיון שלי עם הדמויות הראשיות של הסיפור, מוכנים לפרק הספיישל? אז כמו שג'ון אומר, יאללה ביצ'ס!

-

"שלום~~~" הארי חייך כשהתיישב למולי אחרי שנכנס לחדר הקטן, הוא היה נראה לחוץ ושיחק באצבעותיו, "אל תהיה לחוץ, הם אוהבים אותך" אמרתי בחיוך והוא הביט עליי בפליאה, "באמת?" הוא שאל בביישנות והנהנתי אליו, "באמת!" עניתי בביטחון והוא חייך אליי, עיניו הירוקות זרחו באושר כשהוא הבין שהקוראים אוהבים אותו.

-

"מה אתה חושב על זה שהם קראו מהצד את החיים שלך?" שאלי אותו, והוא חשב, "זה היה תהליך נורא ארוך, הקוראים ליוו אותי לאורך כל הדרך וכשראיתי שהם תומכים בי ובמייק זה נורא שימח אותי" הוא אמר בחיוך, מודה לקוראים, "היו רגעים שהיית יכולה לצנזר" הוא מלמל בלחש, מובך ואני ציחקקתי וקרצתי לו, "אל תדאג, גם את זה הם אהבו" לחשתי לו והוא הסתיר את פניו, "אני לא מאמין שבאמת נתתי לך לעשות את זה" הוא אמר בין ידיו והמשכתי לחייך, הוא לחלוטין חמוד.

"אבל" הוא הוריד את ידיו מפניו והביט בי ברצינות, "אני שמח שעשיתי את זה" הוא אמר ואני הסתכלתי עליו בשאלה, מסוקרנת לדעת את מחשבותיו, "גיליתי את עצמי דרך התהליך הזה מחדש, הזוגיות שלי ושל מייק התחזקה עוד יותר וזה נתן לי את הכוח לאמץ זוג ילדים מקסימים, אני חושב שבלעדי התהליך הזה הכל היה שונה" הוא היה כן והייתי יכולה לראות את זה, "אני שמחה לשמוע" מלמלתי בחיוך מרוגש, "את תתעדי עוד זוגות בעתיד?" הוא שאל לפתע ואני הנהנתי, "אני מאמינה שכן" השבתי לו, "מצוין, אני בטוח שזה יעזור גם להם" הוא אמר בהתרגשות.

-

"לא להפריע" קולו של מייק נשמע לפתע כשלוקאס ולונה נכנסו לתוך החדר שבו אני והארי היינו, רצים לאבוש שלהם.

"זה בסדר" עניתי, חייכתי לילדים המבויישים שהתיישבו על רגליו של ירוק העיניים, "הם דומים לכם" מלמלתי ומייק גיחך, "הרבה אומרים לנו את זה, אפילו שאין לנו את אותו הדם" הוא אמר בחיוך.

"אתה יכול להישאר" אמרתי לו והוא חייך ולקח כיסא, מתיישב לצד הארי.

-

"אז מייק, הקוראים ואני מעוניינים לדעת איך הרגשת במהלך הסיפור?" שאלתי אותו והוא נע בכיסאו, מזדקף ומביט על הארי, "זה היה מסע עם הרבה עליות וירידות, אבל אני לא מתחרטת שלקחתי בו חלק, אני מקווה שהסיפור חיים שלנו עזר לאנשים ואני מאמין שזה שהיינו חלק בתיעוד כזה חושפני זה נתן לנו את האפשרות להתחזק יותר" הוא אמר בביטחון והארי הנהן, מסכים איתו בזמן שלוקאס ולונה שיחקו בניהם.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now