כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 18-

3.1K 217 68
                                    

עיניהם הפעורות של התלמידים כמעט יצאו ממקומן כש6 הבנות עלו לבמה ביחד עם נערה מסתורית שעמדה במרכז, עיניהם בוחנות את גופן החשוף.

כולם הסתכלו על הנערה הלא מוכרת והמושכת, בוחנים את רגליה הרזות והלבנות שנראו כל כך יפות, את גופה הדק והממכר, את החזה השופע שלה, את פניה המהפנטים, השפתיים הנפוחות והאדומות, העיניים הירוקות כדשא, את שערה החום שנח ברכות על כתפייה, הכל.

כולם שכחו לרגע שזה בעצם הארי, הנער החדש. כשסוף סוף נפל להם האסימון פיהם נפער והתחילו ההתלחששויות, נבהלים מהמראה שגרם לגופם לרעוד מבלי שליטה בתחושת תענוג לא מוכרת. הבנים ניסו בכל כוחם להוריד את עיניהם מהנער הנשי שעמד בפיסוק רגליים, אבל ללא הצלחה, וכשהבנות התחילו לנוע הם לחלוטין היו חסרי אונים.

-

רגליו החשופות של הארי התחילו לנוע מצד לצד, נפתחות לאט לאט. ידו הימנית ליטפה באיטיות את רגלו, עולה למעלה ומלטפת את גופו עד שהיא נעצרת על שפתיו. אצבע אחת לוחצת על שפתו התחתונה, מושכת אותה מעט למטה כך שפיו יפתח בצורה מפתה.

אגנו של הארי החל לנוע באיטיות, הזמר הבליט את ישבנו בזמן שהוא נושך את שפתו התחתונה, מסתובב ומפנה את גבו כלפי הקהל, כמו שאר הבנות מתכופף ומזיז את ישבנו המוצק.

הבנים נאבקו בעצמם, מנגבים את צד פיהם הרטוב, נושכים את שפתיהם בחוזקה ככל שהבנות והארי התכופפו יותר ויותר עד שהם הגיעו לריצפה, ידיו של הארי תמכו בו כשהוא היה בתנוחת 'דוגי'.

ביטנו יצרה גלים בזמן שאגנו נע בסיבובים. באיטיות הוא נשכב כשבטנו על הריצפה, מרים את רגליו ומניע אותם מעלה ומטה. לאחר מכן, הבנות והארי התרוממו במהירות לישיבה על ברכיהם, שיערם עף לאחור, הם הסתובבו למול התלמידים, עדיין על ברכיהם.

בזמן שצווארם הסתובב לאחור באיטיות רגליהם נפתחו ונסגרו, ידיהם מלטפות כל אזור בגופם, לא מפספסות פיסת עור.

הארי הבליט את שפתיו כשהוא התקדם בעזרת ידיו ובירכיו כמה שיותר קרוב לתלמידים, עיניו מסתכלות בפיתוי על התלמידים ההמומים, מלקק באיטיות את שפתיו כשהוא נעמד. הארי תפס את מותניו בזמן שחלקו העליון נע, חזהו המזוייף זז ויוצא מעט לבחוץ.

ידיו עלו למעלה, תופסות את פאתו החומה ומזיזות את השיער בחושניות, עיניו נעצמו בזמן שגופו זז קדימה ואחורה באיטיות.

-

הבנות והארי התנשפו בחוזקה כשהשיר הסתיים, השישיה נעצרו כשידיהן נוגעות בגופו של הארי בזמן שהוא נושך את שפתו.

התלמידים השתגעו. הם שורקים, מוחאים כפיים, צורחים, המומים, שותים כמויות גדולות של אלכוהול בשביל להרגיע את ליבם."ואווווו ואווו ועוד הפעם ואוווו!" לאונרד עלה לבמה, מביט על השבעה בהערצה, "אני מרגיש צעיר פתאום" המבוגר התקדם אליהם, אוחז בכתפו של הארי "לחלוטין הפתעת את כולם אדוני הצעיר, אתם מאמינים שזה הארי?".

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now