כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 17-

3K 214 52
                                    

"תכבה את זה כבר!", "מצטער! תחזור לישון" הקטן כיבה את השעון המעורר שלו שכוון בדיוק לשלוש בצהריים. הארי קם מהמיטה והלך להתקלח, לובש במהירות בגדים נוחים ויוצא מהחדר בשקט, מסתכל מסביב ושמח לגלות שכולם ישנים למרות שעוד מעט השעה ארבע בצהריים.

הנשי עלה במעלית לקומה הרביעית, הולך לחדרה של אמילי ושל השותפה שלה שהייתה אחת מששת הבנות.

-

"מי זאת?", הרזה שמע מעבר לדלת, נאנח ביאוש. "זה הארי!", "או הארי הגיע...רגע", הדלת נפתחה והזמר יכל לראות את כל הבנות מפתח הדלת, "בוא תכנס", "לא חשבתי אחרת!" הקטן נכנס והתיישב על אחת מהמיטות, מקבל חיבוקים ונשיקות בלחימהבנות הנרגשות.
-

"אמילי, מתי ניקול צריכה לבוא? , "תחכי בסבלנות! היא צריכה לבוא לפה עוד כמה דקות". לפתע נשמעו דפיקות בדלת "רואה!" אמילי הוכיחה את דבריה "תכנסי ניקול" היא הוסיפה והדלת נפתחה באיטיות. בפתח החדר עמדה נערה נמוכה ומלאה, שערה שחור ומתולתל ובידה הייתה שקית גדולה,"שלום לכם בננות, ובנני?!" כולם צחקו, אומרים שלום לנערה החייכנית.

"זאת ניקול שלנו!", "מודה באשמה!" שחורת השיער אמרה בחיוך. "ניקי?!", "מה?", "את כבר יודעת מה לעשות לנו, מבחינת איפור ושיער?" אמילי שאלה, המתולתלת הנהנה שופכת את כל תוחלת השקית על המיטה הפנוייה.

"ואווו!", "כן, יש פה יחסית הרבה איפור, אז שנתחיל?" האחרים הנהנו במהירות, מסתכלים על ניקול בזמן שהיא מאפרת את אחת מהנערות בסבלנות.

-

"או מי לורד! הארייי!!! א-אתה...א-תה פשוט...ואוו, אני לא יודעת מה להגיד, אתה מושלם! למה אתה כל כך יפה?" אחת מהבנות אמרה בהתלהבות, "הרגע הזה שבן יותר יפה ממך" כל הבנות הסכימו עם האמירה של ניקול, בוהות בהארי המאופר, מקנאות במראה המהפנט שלו.

"אני לא יפה! אני גבר, לא אישה גאד יש לי זין תבינו ז-י-ן" הנשי אמר בטבעיות, "האריייי דייי ! סוטה אחד", הנשי חייך, מוציא לבנות לשון והולך להסתכל במראה.

'מה זה לעזאזל? אני נראה כמו בת! לא אבלאבל אני גבר!...פאק, טוב כשחושבים על זה הייתי עושה את עצמי אם הייתי סטרייט' הארי ציחקק למחשבה, מזיז את פניו מצד לצד ובוחן את עצמו במראה. "ידעתי שזה יהיה רעיון כל כך טוב לצרף אותך הארי, אני כבר יכולה לדמיין את הפרצופים כולם כשהם יראו אותך", "הם הולכים להתעלף כשיראו אותו!", "לא הגזמתן קצת?" הגבר אמר בגיחוך.

"לא! לא הגזמנו! זה כל כך בזבוז שאתה גיי, בכיף הייתי יוצאת איתך!", ירוק העיניים ציחקק "איתך אמילי? אפילו אם הייתי סטרייט לא הייתי יוצא איתך , "מה אמרת? בוא לפה עכשיו!", אמילי נעמדה, חצי מהפנים שלה מאופרות.

"עדיין לא סיימתי תישבי!" כחולת העיניים לא הקשיבה למאפרת והלכה במהירות לנער המאופר, מסובבת אותו ונותת לו מכה חזקה בישבן לפניי שחוזרת למקומה מול ניקול. "זה כאב!" , "יופי! התכוונתי שזה מה שיהיה, עכשיו תסתום את הפה שלך ותתנהג יפה", "כן כן...רגע למה את מתאפרת אם את לא מופיע?!" הארי שיפשף את ישבנו הכואב, "כי זה אולי מסיבה עם מיליון חתיכים! אני צריכה להיראות טוב אתה יודע".

כשעזבת, האם שכחתי?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora