כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 85- (18+)

2.5K 133 32
                                    

עבר כבר יותר משבוע מאז שמייק והארי הפסיקו לישון ביחד, או אפילו לדבר בניהם על משהו שלא קשור לתחום בית הספר, הם לא ידעו באמת עד כמה זה קשה לשני.

-

הארי התעורר במיטה הריקה שבבית הספר, מסתכל על הכרית ששייכת למייק ומכה אותה מעט עם ידו, "מרושע" הוא מלמל לפני שתרומם, קם מהמיטה ומארגן את עצמו.

-

הוא יצא מהמקלחת, מגבת עוטפת את מותניו.

הארי קפא לרגע כשראה שמייק כבר בחדר, מסדר את הדברים שלו.

מייק הרים את עיניו, רואה את הארי עומד מול פתח המקלחת עם מגבת למותניו, הוא בהה בגופו של האחר מעט ואז הזיז את ראשו לצד השני, עושה את עצמו מסדר דברים.

לא להרגיש או לראות את הארי במצב כזה במשך הרבה זמן, לחלוטין יכול להשפיע על יכולת השיפוט שלו.

הקטן צעד קדימה, הולך לארון ומתכוון להוציא משם בגדים.

-

מבלי אזהרה הוא הפיל את המגבת ממותניו, חושף את גופו האחורי מבלי שום רחמים או בושה.

מייק לא יכל שלא לפזול ולראות את גופו העירום של הארי.

גבו הקטן, כתפיו, עורפו- שהשיער הרטוב דבוק אליו, רגליו הדקות, לחיי ישבנו שנעו כשהארי עמד על קצות אצבעותיו והוציא את הבגדים הרצויים.

הקטן התכופף מעט בשביל להכניס את הבוקסר לרגליו, גורם למייק להשתעל מעט ולסובב את ראשו לצד השני כשהארי סובב את ראשו אליו, מחייך לעצמו ברצון כשהבין שמייק מגיב לו.

-

הארי הכניס את המגבת לסל הכביסה, נותן למייק להבין שסיים להתלבש ולאחר מכן מייק הסתובב אליו.

"עוד עשרה ימים התחרות" מייק אמר והארי הנהן, "כן, עבר מהר, אני מקווה שאתם מוכנים", "אנחנו מוכנים, ננצח" הוא חייך בהתנשאות, "שהטוב ביותר ינצח" הארי השיב , מחליט לאסוף את שיערו, להבליט עוד יותר את פניו.

הזמר הלך למטבח, מכין לעצמו קפה.

"שתית כבר?" הוא שאל את מייק, "כן" האחר ענה, "רוצה עוד אחד?" ירוק העיניים הסתכל על מייק בזמן שערבב את הקפה שלו, "אשמח לעוד אחד" חום העיניים אמר והארי הנהן, מכין גם לו.

"קח" הארי הושיט לו את הכוס, "תודה" מייק אמר, לוקח את הכוס מהארי, אצבעותיהם השתפשפו יחדיו, המגע גרם להם להסתכל אחד על השני, אבל הארי חייך לבסוף וניתק את המבטים, לוגם מהקפה שלו ומסתכל על הטלפון שלו, "הגיע הזמן ללכת לחזרות" הוא מלמל, מרים את כוס הקפה שלו כסימן ללהתראות לפני שיצא מהחדר, משאיר את מייק מאחור.

---

"דילן?" הארי שאל כשנכנס לכיתת החזרות ורואה את דילן עומד ליד לורן, "ומה מביא אותך לכאן?" הארי שאל כשזרק את כוס הקפה הריקה שלו, "יש לך שיעור עכשיו עם אלברט וזאק" הוא הוסיף.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now