כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 16-

3.2K 240 84
                                    

"מה? אין מצב! והסכמת?" ירוק העיניים הנהן, לוקח ביס מעוגת גבינה מתוקה. "הארי מתוקי, אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה?", האחר הניע את ראשו לשלילה, "לא! אני בכלל לא בטוח למרות שמחר זה קורה! אבל לא יכולתי לסרב לה! משהו באיך שהיא מתנהגת מזכיר לי אותכם, עצוב לי שאתם לא יכולים לבוא גם בגלל שזאת מסיבה סגורה".

"אוווו ילד יפה שלי" ג'ון עטף את הנשי בחיבוק חזק, לוקח את הכפית של הארי ומאכיל את הקטן, "פה גדול!" הוא הפציר והארי פתח את פיו, נותן לבלונדיני להכניס לשם עוגה לבנה וטעימה. "טעים!" הקטן הזיז את ידיו בהתרגשות, "אני פשוט מאוהב במי שהכין את העוגה הזאת!" הארי הביט על מגי וחייך, "תודה תודה" ארוכת השיער חייכה ומצמצה בעפעפיה במהירות.

"אויי תמחקי את הפרצוץ המזעזע הזה! בעצם תעשי משהו עם הפנים שלך! שיפוץ לא יזיק לך..." ג'ון אמר בזלזול, "בלונדי אני ארצח אותך, אתה בכלל צריך לשנות את הפרצוץ המכוער שלך, איך דן יוצא איתך אף אחד לא יודע" ארוכת השיער עקצה את ג'ון בנקודה הרגישה שלו.

"דןןן~ נווו" הבלונדיני קפץ בעצבנות, מתיישב על רגליו של האחר ושולח לארוכת השיער מבט רושף. "די לריב!" אדום השיער ניסה להרגיע את האווירה, "הארי שלנו הולך להתלבש כמו בת ולרקוד כמו חשפן מול כל בית הספר! וזה מה שמדאיג אתכם, מי צריך שיפוץ?".

-

"הלך עליי! אני אהיה הבדיחה של בית הספר הזה" המציאות פתאום הכתה בהארי וביטחונו צנח, "יא...חתיכת מטומטם! הבית ספר הזה הוא בדיחה, לא אתה" הבלונדיני הקטן אמר ברוגז בזמן שידיו של בן זוגו מחבקות חזק את בטנו הרזה וראשו של דן נח על כתפו הדקה.

"תאמין לי שכולם יתחרמנו לך על הצורה", "מגי!" כולם הביטו על ארוכת השיער המחוייכת, "מה? אני אומרת את האמת! עם גוף כמו שלו והמראה...מצטערת הארי, אבל מראה נשי וסקסי בטירוף, הוא בשקט יכול לגרום לסטרייטים לחשוב פעמים על המיניות שלהם. כשהוא יתלבש כמו בת וירקוד מולם, לחלוטין הם ירצו לעשות אותו", "המכוערת צודקת!" ג'ון הצהיר, גורם לארוכת השיער לנשוך את שפתייה בכעס.

"טוב אבל בגלל שאנחנו נמשכים לבנים זה לא תירוץ, צריכים את דעתו של מקס!" דן אמר בכנות, "אתה לא נמשך לבנים! אתה נמשך אך ורק אליי, טוב?" ג'ון התפרץ, גורם לשרירי לחייך ולהנהן במהירות לפני שנשק נשיקה קטנה לבלונדיני שישב על רגליו.

"אז מה אתה אומר בייב, הוא יכול למשוך בנים סטרייטים?" אדום השיער הסתכל על הארי שאכל את עוגת הגבינה באיטיות, קו לבן ונוזלי ירד מצד פיו.

מקס במהירות בלע את רוקו והנהן "לחלוטין!".

-

'אז מחר זה באמת קורה? מחר! אני לא מאמין שהסכמתי לזה בכלל', הארי התהלך ברחובות אמריקה החשוכים והסואנים מבית הקפה שבו עובדת מגי לבית הספר שהוא לומד, משנן כל צעד בריקוד למחר, פוחד לפשל. למזלו הגדול בשבוע הזה מייק לא הציק לו, לרוב הוא היה בחזרות ואם הם היו נפגשים הוא היה עייף מדי בשביל להתייחס לרקדן או לכל מישהו אחר.

כשעזבת, האם שכחתי?Onde as histórias ganham vida. Descobre agora