כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 10-

3.4K 247 56
                                    

"תלך לשבת שם" המורה בעלת המשקפיים הגדולות והבגדים הצבעוניים הצביע על שולחן ליחיד שהיה בסוף הכיתה. 'נו באמת למה דווקא לידו?!', "כן המורה" הזמר אמר בייאוש, עצוב שהוא נאלץ ללכת לבד לכיתה כי בן היה צריך לנוח בחדרו.

ירוק העיניים התיישב בכיסאו, מנסה להתחמק כמה שהוא יכול מעיניו של מייק בזמן שהוא הוציא מהתיק שלו מחברת וכלי כתיבה. 'מי מאמין שאני צריך ללמוד בגיל 19' הוא חשב לעצמו בזמן שהמורה דיברה על היסטורית השירה והריקוד והשילוב בין שניהם.

"מייק חמוד אתה יכול להדגים לנו ריקוד משנות ה80?" האישה הצבעונית שאלה עם חיוך רחב את הנער הגבוה שישב בשולחן שהיה בצידו השמאלי של הארי. הרקדן הרים את מבטו מהטלפון שהיה מתחת לשולחן, כנראה התכתב עם מישהו.

"מה?" הרקדן שאל בחוסר חשק, "תראה לילדים ריקוד משנות ה80", "או, אוקיי". מייק נעמד, שולח מבט קצר לנער היחידי שהתעלם ממנו, הוא גיחך בעצבנות בזמן שהניח על השולחן את הז'קט והעניבה שלו ולאחר מכן התקדם לקידמת הכיתה. המבוגרת ביותר בחדר הלכה במהירות לטייפ שהיה בצד הכיתה והפעילה שיר מסויים וישן.

הנער עם עיניי הדבש התחיל לנוע, רגליו וידיו מתנופפות לצדדים ומותניו נעות בקצב המנגינה. הארי בהה בו ובכל תנועות גופו, מרגיש את דמו זורם מהר יותר בוורידיו ואת ליבו שמתחיל להגביר את קצב פעימותיו. 'כמעט שכחתי כמה טוב הוא בריקוד'.

---

-פלאשבק-

"נו מייקי אני לא מצליח" , "אתה יכול לעשות את זה ריי ! זה פשוט.", "זה פשוט בשבילך" הארי התיישב על הריצפה בכעס, משרבב את שפתיו. "אל תתייאש בייבי" מייק התיישב לידו, צובט את לחייו העדינות של בן זוגו.

"נשיקה!" הוא הפציר, אצבעותיו מתחפרות בתוך שערותיו השטניות והרכות של ירוק העיניים, והאחר עשה את דבריו, מתיישב על ירכיו של מייק ומנשק ברכות את שפתיו הנפוחות והמתוקות, ידיו עוטפות את עורפו של הגבוה בזמן שהאחר מניח את ידיו על מותניו הצרות של הארי.

"תנסה עוד פעם אחת, טוב?" הגבוה אמר לאחר ששניהם התנתקו מהנשיקה העדינה, הארי ניפח את לחייו והנהן, גונב עוד נשיקה קצרה לפניי שהוא נעמד ואחריו הנער עם עיני הדבש. "תרים את היד ככה, בזמן שהרגליים קצת מפוסקות" מייק מיהר להפריד מעט את רגליו של הארי, עוזר לאהובו, "יופי, עכשיו תזיז מעט את האגן", ירוק העיניים עשה את דבריו

"בדיוק. אתה רואה שזה לא כל כך קשה ריי~", הנשי חייך בהתרגשות, קופץ על השני ומפיל את שניהם על המיטה. הם הביטו אחד על השני בעיניים מאוהבות וטהורות.

"בוא נעשה אהבה", לחייו של הארי נצבעו באדום כשהוא שמע את מייק, "אתה כל כך חמוד כשאתה מסמיק". הגבוה הסתובב, גורם לאחר לצנוח על המיטה בשכיבה.

כשעזבת, האם שכחתי?Όπου ζουν οι ιστορίες. Ανακάλυψε τώρα