כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 45-

3.8K 222 63
                                    

הוא עוד פעם הקיא, בן בברור היה יכול לשמוע את הארי מקיא באמצע הלילה. כבר יומיים שהארי לא מרגיש טוב והוא לא מקשיב לבן המודאג, השרירי יודע בוודאות שמשהו לא בסדר אצל הקטן אבל הארי ממשיך להתעקש שהכל בסדר.

-

"הארי, בוא נלך למרפאה" השרירי אמר בדאגה כשראה את הארי יוצא מהשירותים בבוקר, גם הפעם הוא הקיא.
הקטן היה חיוור והחזיק את צידה הימני התחתון של ביטנו. "שטויות בן, אני בטוח שזה יעבור, לקחתי תרופות, עוד כמה ימים ואני אהיה כמו חדש" ירוק העיניים אמר בחיוך, לובש את מדיו ומועד מעט לאחור כשהרגיש סחרחורת, גורם לבן לאחוז בו במהירות לפניי שנפל. "הארי חייבים ללכת לראות מה יש לך" בן צעק בדאגה וזה רק גרם לכאב ראש של הארי להתחזק עוד יותר, "אחרי הלימודים נלך, טוב?" ירוק העיניים הרגיע את השרירי והאחר הביט עליו לכמה שניות והנהן, הזמר הקטן חייך מעט, הכל כאב לו, במיוחד הדקירות האלה שהוא מרגיש בבטנו התחתונה, אבל הוא לא רוצה להלחיץ את האחר, הוא בטוח שזה סתם שטויות ושזה בטח יעבור בעוד יום-יומיים.
-
הוא לא שמע כלום, הכאב אכל אותו מבפנים, הוא רק רצה לשכב על המיטה ולנוח, הוא רצה לישון ולהתעורר בלי כאב, הוא רצה שהחברים שלו יהיו לצידו כרגע ויגידו לו שהכל בסדר.
הארי נשם עמוק ונשף באיטיות, הוא עשה זאת שוב ושוב בשביל שהכאב יעלם, זה עזר מעט אבל כל תזוזה קיצונית שעשה גרם לכאב לחזור והוא רק רצה לצרוח, אבל הוא חייב להיות בשקט, הוא נמצא בכיתה עם כולם, הוא לא יכול לבייש את עצמו מולם, הוא חזק והוא יצליח להתמודד עם הכאב הזה.
-

"הארי אתה בסדר?" אמילי שאלה בדאגה כשהביטה בהארי, הם עמדו מחוץ לכיתה לאחר שהסתיימו להם שני השיעורים הראשונים.
היא הבחינה בזה שמשהו לא בסדר עם הקטן, הוא היה חיוור וזיעה קרה הייתה על מצחו- מצביעה על זה שמשהו לא בסדר, הוא גם בקושי היה מרוכז בשיעורים.

"כן אני בסדר אמילי" הקטן ענה בחיוך, "אני בטח סתם מקורר, בסוף היום אני אלך למרפאה לראות אם יש להם תרופות מיוחדות לזה או משהו", "אתה בטוח?" היא הייתה מודאגת, היא לא רגילה לראות את הארי ככה, מאז שאחיה חלה בסרטן היא מפחדת על כל קרוב שלה שנהיה פתאום חולה, ועכשיו המצב של הארי הדאיג אותה.
-
"או תראו תראו מי כאן" הארי הסתובב כששמע קול מוכר מאחוריו, הוא ראה את צ'אן מייק ועוד כמה בנים מצחקקים להם, אבל כשהם הבחינו בפניו הם השתתקו לרגע, לא מבינים מה לא בסדר איתו, "או אני מבין שאתה לא מרגיש טוב אה?" נער כלשהו אמר בחיוך ערמומי, נהנה לראות את הארי חלש.

"אוי נו באמת, תעופו מפה" אמילי אמרה בכעס, מאיימת על אחיה וחבריו, יודעת שאיתה הם לא יתעסקו.

"אתה בסדר?" מייק לפתע שאל, גורם לאחרים להביט עליו לשנייה לפני שחזרו להביט על הארי שהיה נראה די מופתע, "א-אה...כ-כן, למה אתה שואל?" הזמר הביט על האחר, מתחנן אליו עם עיניו שלא יגיד משהו לא במקום שיחשוף חלקיק קטן מהמערכת יחסים הלא ברורה שלהם.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now