כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 61- (18+)

4.7K 185 37
                                    

לפעמים תוכניות לא קורות כפי שאנחנו רוצים, אבל זה לא אומר שהיקום שונא אותכם, הוא פשוט נותן לכם אפשרויות חדשות להינות מהן.

-

"ריי, כשנסיים פה נלך לדייט שלנו, אוקיי?" הרקדן הניח את כף ידו על הקיר, מונע מהארי גישה כלשהי לברוח, לא שהקטן ממנו רצה לברוח, אבל ליתר ביטחון.

הארי הנהן, אוחז במותניו של מייק כשהגדול ממנו רכן קדימה והתחיל לנשק אותו, הקטן רצה פשוט להתפשט ולקפוץ על מייק, אבל הוא לא יכל, לפחות לא עכשיו, מה שנותר לו לעשות זה פשוט להתמזמז עם אהובו.

-

"אממ" זוג האוהבים שמע כחכוך ברקע, מה שגרם להתמזמזות הקטנה שלהם בשירותים להסתיים, הארי הזיז מעט את מייק ממנו "שיט" ירוק העיניים היה מובך שתפסו אותם ברגע שכזה בעוד שמייק ציחקק והסתובב בשביל לראות את אחד מהתלמידים שלו.

"או היי" המדריך חייך, מתקדם לתלמידו, "עשיתם עבודה טובה! אני צריך לראות את כולכם ביחד ולעשות לכם שיחה טובה, אני גאה בכם" מייק טפח על כתפו של הנער המובך, הנער לא באמת ידע איך להגיב, לא בכל פעם הוא רואה את האחראי עליו מתמזמז כמו נער בן 16 בשירותים ציבוריים עם גבר אחר, "א-אממ תודה" התלמיד התאפס על עצמו לבסוף, מחייך להארי שהסתכל על השיחה שלהם מבעד למראה בזמן ששתף את ידיו.

הזמר שהבחין בנער המחייך, חייך אליו בחזרה, הוא ניגב את ידיו והתקדם לגברים, "היי, נעים להכיר" השטני שלח את כף ידו קדימה, מזמין את לחיצת היד והתלמיד בשתיקה לחץ את היד הקטנה בחזרה, "אני התלמיד של בעלך" הוא אמר לבסוף, גורם להארי ומייק להסתכל אחד על השני בחיוך משועשע, לא ממהרים לתקן את הנער שהם עדיין לא נשואים.

"תתנהגו אליו יפה, הוא דואג לכם הרבה" הקטן אמר בחיוך, מבלגן את שיערו של הקטן ממנו.

"טוב" מייק התפרץ "אנחנו כנראה מפריעים לך, אתה יכול להמשיך בשלך" מייק שהבין שכנראה הייתה סיבה לכך שהתלמיד שלו נכנס לשירותים, החליט לתת לו לעשות את מה שהוא רצה לעשות ולעזוב למקום שקט יותר להיות בו עם הארי.

"אממ רגע מייק" הנער עצר את הגברים, "אנחנו הולכים לעשות שתייה באיזור הסלון של הקומה השלישית, תצטרפו אלינו", "קבוצת הריקוד? זה לא טוב לשתות הרבה" מייק הרים את גבותיו, נהפך להיות שוב המבוגר האחראי, "היי המדריך, אל תהיה כזה, גם ככה מחר אין לימודים, צריך לפעמים להשתחרר" הנער ניסה לשחרר את מייק "וזה לא רק קבוצת הריקוד, יהיו גם מקבוצת השירה ועוד כמה, אני בטוח שהם ירצו להכיר את הארי קצת יותר" התלמיד מצא אסטרטגיה אחרת לשכנוע, הארי.

הרקדן הסתכל על בעלו לעתיד, חושב לעצמו.

התלמיד שלו צודק, זה יכול להיות כרטיס כניסה חיובי להארי אם הוא ישתעשע עם התלמידים שיהיו לו

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now