כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 65-

3.5K 170 17
                                    

השעון המעורר של מייק העיר את הארי, הקטן שלח את ידו לטלפון, משתיק את הרעש.

רק אחרי שהשקט שב לדירה הקטנה, הארי הסתכל על הגבר שישן לצידו, מייק היה נראה כל כך שליו ורגוע, הארי לא רצה להעיר אותו.

השטני חייך בזמן שליטף עם אצבע אחת את אפו של הישן, מסמיק כשנזכר בלילה שהיה, הם תמיד שוברים את הגבול בניהם בכל פעם שהם יחד, אי אפשר לעצור אותם.

מייק גנח מעייפות תוך כדי שינה, מסובב את עצמו, גבו למול הארי.

"פף" הארי הרים את השפה העליונה בזעזוע ציני, אבל מהר מאוד חיוכו שב אליו והוא נשק לכתפו של מייק לפני שקם מהמיטה ושם עליו בוקסר.

הוא יעיר את מייק יותר מאוחר, בדרך כלל הם קמים מוקדם בשביל לנצל כמה שיותר זמן ביחד עד שמייק הולך לעבודה, אבל הארי לא יכל להיות אגואיסט כרגע, מייק בטוח עייף וכדאי לתת לו לישון כמו שצריך לפני שהוא הולך לרכב על האופנוע וללמד.

הוא יעיר אותו אחרי שיכין לו את מה שהוא צריך, נשיקת להתראות תספיק לו היום.

----

הקטן סיים להכין למייק כמה כריכים, מכניס אותם במסודר לתיק של הרקדן ביחד עם מים וכמה פירות, הוא אפילו הכין לו בגדים והכניס כבר מגבת למקלחת.

הוא הסתכל מסביב, בודק עם שכח משהו, רק אחרי שבירר שהכל בסדר הוא הלך למיטה, מתיישב על מייק שעכשיו כבר ישן על גבו, הקטן רכן קדימה ונשק לאפו של מייק, מעיר את הגבר שלו.

"ריי?" מייק מלמל בקול צרוד, "בוקר טוב" הקטן לחש ונשק ללחיו של מייק, "הגיע הזמן לקום" הוא הוסיף, "מה השעה?" הגדול שאל, מלטף את עורפו של הארי, "7 ועשרים" הרקדן הביט עליו בבלבול, "אבל עשיתי שעון מעורר על 6", "אני יודע, התעוררתי בגללו והיה נראה שאתה עייף מדי בשביל לקום אז הנחתי לך לישון" הקטן אמר בזמן שהתכוון לרדת ממייק, אבל לאחר היו תוכניות אחרות.

הגדול הפעיל כוח והפיל את הארי על המיטה, ידיו נשענות על המיטה, חוסמות את פניו של הארי מלזוז, "אתה אומר שהעדפת לתת לי לישון מאשר לכייף איתך?" חום העיניים שאל בכעס ציני, "כן?!" הארי חייך בתמימות "אני לא רוצה שתהיה עייף", "אז במקום לתת לי לישון תעשה דברים שיגרמו לי להתעורר" מייק חייך בערמומיות, משעין את מפשעתו החשופה על מפשעתו המכוסה של הארי, גורם לקטן לפעור את עיניו "מייק, אל תעשה כלום" הקטן הזהיר, אבל לפניי שיכל לעשות משהו מייק רכן קדימה, מנשק את אהובו ברעב, בקושי מאפשר להארי לנשום.

רק צלצול טלפון הצליח לנתק את הנשיקה, מייק התרומם מהארי, משאיר את הקטן לשכב המום על המיטה.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now