כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 76-

2.4K 162 33
                                    

ג'ון ומגי שכבו על בטנם, משתזפים להם תחת השמש, מייק ודן עסקו בקיפול האוהלים, בעוד שמקס נעזר באמילי להכין את האוכל.
-

"הארי בוא" הבלונדי צעק לשטני שהיה עסוק בלצחוק עם בן, " לא מתחשק לי" הארי צעק בחזרה, מתרכז בנוסטלגיות שבן העלה מהתקופה שהיו שותפים לחדר.

"קקי אחד" ג'ון מלמל, מחליט לחזור לשיזוף היופי שלו.
--
"אתה זוכר את היום הזה שנפלת אחרי שניקינו את המטבח" הארי אמר, מחזיק את הצחוק שלו, השרירי ציחקק בייאוש "אני עוד זוכר את הכאב!" הוא מלמל, מה שגרם להארי לפרוץ בצחוק, "זה היה מצחיק", "שמח שהכאב שלי מצחיק אותך" בנג'מין הפליק למצחו של הארי, "הפרצוף שלך היה כל כך מצחיק, אי אפשר שלא לצחוק כשאני נזכר בו" הארי נשם עמוק, מצליח להרגיע את עצמו.

ואז נעצר, שותק לכמה רגעים.
"אני רעב" הארי פלט משום מקום.

בן גיחך "מתי אתה לא?", "האוכל עוד מעט יהיה מוכן" אמילי שמעה את הארי, ממהרת עם הכנת האוכל.

-
"אז מה, יש לך קטע עם בן" מקס שאל בשקט, האסייתית המשיכה להכין אוכל, "לא" היא מלמלה, מקס הבין שהיא מעדיפה לא לדבר על זה והוא החליט לא להמשיך.

"איך זה להיות חלק מאיתנו?", אמילי חייכה, "אני אוהבת את זה, אתם באמת מדהימים, מגי היא כמו אחות גדולה" האסייתית החמיאה לארוסתו והוא חייך, "היא תמיד דואגת לכולם" אמילי הנהנה.

--
"תעשה את זה אולי יותר מהר" דן התרגז על מייק שבהה בהארי בזמן שכביכול עזר לו לקפל את האוהל, "מייק" דן אמר בקול, משיב את תשומת ליבו של האחר אליו, "מ-מה?" הרקדן מלמל, דן נאנח.

"תעשה את זה יותר מהר אם אתה רוצה להיות צמוד להארי בזמן הקרוב", מייק גיחך "מצטער, פשוט אני שמח לראות אותו צוחק" בעל עיניי הדבש הודה ודן הנהן, מסתכל לרגע על ג'ון שהיה נראה מדבר עם מגי, מחייך לעצמו.

"טוב, בוא נעשה את זה מהר, אני רוצה כבר ללכת לג'ון" דן היה עוד יותר חסר סבלנות אחרי שראה את ג'ון, "טוב טוב" מייק אמר, מתחיל לבצע את הפעולות מהר יותר.

---
"בואו לאכול" אמילי צעקה, גורמת לכולם לשמוע אותה, "באים!" מגי צעקה בחזרה, מתרוממת עם ג'ון.

"זה נראה טוב" הארי אמר באושר, זז מעט ונותן למייק לשבת לצידו הימני בעוד שבנג'מין ישב לצידו השני.

-
רגלו הימנית של הארי עלתה על רגלו השמאלית של מייק, נחה לה בגובה, בעוד שמייק ליטף אותה בעדינות, ממשיכים לאכול.

"אז איך היה זמן האיכות עם הארוס שלי" ארוכת השיער שאלה את האסייתית, מניחה את ידה על כתפו הקרובה של מקס, "היה נחמד" האסייתית ענתה בחיוך, "נחמד אה?" מגי הביטה על מקס, וכשהוא לא דיבר היא צחקה "זה בסדר, אני לא מקנאה" היא אמרה בכנות, צובטת את לחיו של האחר.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now