כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 19- (18+)

4.1K 212 71
                                    

צחוק רם הדהד במסדרון של הקומה השלישית, שני נערים שיכורים התנדנדו מצד לצד, תומכים אחד בשני וצוחקים בלי סוף, כשאחד מהם נפל הצחוק רק התגבר.

"א-א-אני חושב שאנחנו שיכורים", "מ-מה פתאום", הנער הגבוה הזיז את ראשו והסתכל על הנער עם השמלה "א-אם לא היית שיכור לא ה-היית איתי ע-כשיו!" הארי צחק בחוזקה, "י-ש בזה משהו, מי-מייק", הרקדן חייך ממשיך להתקדם בזיגזג לעבר חדרו, אוחז בחוזקה בכתפו של האחר.

-

"ס-סרטן" מייק אמר לפתע, ממשיך לחייך. "מה סרטן?" הקטן הרים את ראשו והביט על הגבוה בבלבול, "עזבתי כ-כי גילו לי ס-ס-רטן". נהיה שקט, הארי נעצר וגם הרקדן, ירוק העיניים הביט על האקס שלו וחשב לרגע.

צחוק חזק התפרץ מגרונו "אנחנו לחל-וטין שיכורים מייקי", "כ-כן" הגבוה צחק ביחד איתו, לא מודעים למה שקורה.

-

"א-תה רוצה להיכנס? צ'אן ל-א יהיה פה הל-ילה!" הרקדן שאל, מגרד בראשו, "ב'נגמין א-מר לי ל-א לבוא היום לחדר בג-לל מישהי שהוא הזמין, א-אז באמת א-ין לי מקום ללכת" האחר הודה, "י-ופי אז תיכנס" מייק סימן להארי להיכנס בידו והאחר עשה את המבוקש, צועד באיטיות לתוך החדר, מוריד את העקבים מהרגליים ומניח אותם ליד הדלת.

"סוף סוף! חשבתי שאני מת" הוא ציחקק, מרים את ידיו ומנסה להוריד את הפאה, אבל ללא הצלחה. "א-ני אעזור לך" הרקדן התקדם, מושך את הפאה מראשו של הקטן ומפיל אותה על הריצפה בזמן שהוא מלטף לקטן את ראשו, מסדר את שערו ומביט בעיניו.

עיניהם זזו מצד לצד מעין לעין, מחפשות משהו נסתר.

-

"אני רוצה לנשק אותך!" מייק אמר בלחש, דוחף את הארי כנגד הדלת. הקטן הסתכל עליו, שותק לכמה שניות. "לא, א-סור לנו!" זמר הודיע, "ל-למה?", "כ-כי..." הארי לא ידע מה להגיד והשתתק כהגבוה במהירות התכופף, שפתיו מוחצות את שפתיו האדומות של הארי בנשיקה קצרה לפני שהתרחק מעט.

"ל-א מייק, אנחנו לא יכולים, אסור...", מייק שוב קטע את דבריו בנשיקה, רוכן לאוזנו. "ריי~" הוא לחש, נושך מעט את אוזנו של האחר, "בוא נעשה אהבה", צמרמורת נעימה עברה בגופו של הארי.

-

'לעזאזל עם הכל', הארי חשב לעצמו לפני שדחף את מייק לישיבה על המיטה, מתיישב עליו וממהר לנשק אותו בלהט. הרקדן תפס בחוזקה את שערו של הארי, מקרב אותו יותר.

בזמן שהארי אוחז בפניו של מייק, הגבוה החל למושך את שמלתו של הארי מגופו הקטן, גורם לזמר לנתק את הנשיקה. בזמן הזה הארי הרים את ידיו ואיפשר לגבוה לשמוט ממנו את הבד השחור ולהשאיר אותו עם תחתון בלבד, נותן לרקדן לזרוק את השמלה ואת הגרביים ששמשו לו לחזה לכל מקום אפשרי.

הארי דחף באיטיות את מייק לשכיבה, רוכן ומנשק את צווארו של הגבוה, מוציא ממנו גניחות חלשות בזמן שהוא פותח את כפתורי חולצתו של חום העיניים. מלקק בכל פעם את החלק החדש שנחשף עד הכפתור האחרון.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now