כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 82-

2.4K 133 77
                                    

"מעולה" הארי מחא כפיים ללורן כששניהם סיימו את החזרה שלהם, "הייתי טובה?", הוא שאלה בביישנות, "ברור שהיית! יש לך קול נפלא, יש לנו עוד שלושה שבועות להתאמן לתחרות" המדריך אמר בהתרגשות, מסתכל על הנערה המחוייכת, שמח שהיא מאושרת ממילותיו.

-

"מתי אני?" דילן התפרץ ושאל, עומד בפתח הדלת של חדר החזרות עם הגיטרה שלו, לא לובש את מדי בית הספר בדיוק כמו לורן, אחרי הכל כבר ערב ובית הספר סיים לעבוד, רק המתאמנים נשארו ערים.

"אנחנו כבר מסיימים פה, תמתין עוד קצת" הארי ביקש והנער הנהן, יוצא מהחדר ונשען על הקיר שליד הדלת, מסתכל הצידה על שני התלמידים של כיתת הריקוד שהמתינו גם הם בחוץ, מניח לעצמו שמייק נמצא שם ומדריך תלמיד.

'לעזאזל עם מייק הזה' דילן חשב לעצמו, תמיד מייק נמצא באיזור כשהארי מתאמן איתו, הוא אפילו נמצא איתם לפעמים בחדר חזרות, מתרץ שהוא סיים מוקדם ושבא בו להציץ ולראות מה יש לכיתה הנגדית, אבל דילן ידע את הסיבה, הוא לא רוצה להשאיר את הארי לבד איתו.

הוא נאנח לעצמו והוריד את עיניו מטה לגיטרה, פורט מעט על המיתרים העליונים שלה ומחייך לעצמו, זאת כבר הפעם החמישית שהארי הסכים ללמוד גיטרה חוץ מלהתאמן איתו לתחרות, הוא מאמין שהארי כבר בוטח בו, אחרי הכל הוא לא עשה שום דבר מיוחד שיגרום לו לחשוד ברגשות המבולבלים שיש לו כלפיו.

--

מייק והארי פתחו כמעט ובאותו הזמן את הדלתות של חדרי האימונים שלהם, מחייכים לקראת התלמיד הבא שאמור להיכנס.

"אתה יכול להיכנס" הארי אמר לדילן אחרי שנפרד מלורן לשלום, דילן חייך והזיז את ראשו הצידה, מסתכל על מייק שעמד ליד הדלת הפתוחה, גם הוא הסתכל עליו.

הנער גיחך, מרים את ידו אל מצחו ועם שתי אצבעות הוא כביכול הצדיע למייק לשלום לפני שנכנס פנימה.

מייק הביט בזעזוע על האיזור שבו דילן היה, 'איך הוא מעז?' מייק חשב לעצמו, לא מוצא חן בעיניו שהוא לא יכול להיות כרגע עם הארי, אבל לפחות יש תלמיד אחד שעוד בחוץ אז הוא יהיה על המשמר.

-

הרקדן במהרה חייך לעצמו כשראשו של הארי הציץ אליו מהדלת הפתוחה, השטני חייך ונופף לו, עושה פרצוץ שהוא עייף.

מייק הנהן בהסכמה, שולח לו נשיקה מרחוק, אבל כשראה שהתלמידים שלו מסתכלים עליו הוא כחכח את גרונו, מזעיף את פניו ושולח להארי אגודל למטה כבוז על זה שהוא לא יצליח לנצח אותו, הארי זרם והביט בו בגועל, הוא העביר את אגודלו על צווארו, מסמן למייק שהוא מת בתחרות הזאת.

התלמידים לא יכלו שלא לחשוב ששניהם פשוט זוג של מביכים.

--

הארי חייך כשסגר את הדלת ונכנס לכיתה, רואה שדילן כבר עומד מאחורי כיסא, מחכה לו שהוא ישב.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now