כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 13- (18+)

4K 239 82
                                    

הארי לא יכל לנשום, הוא נחנק, הוא בכה, הוא הרגיש כאילו נשמתו יוצאת לבחוץ בכל פעם שהצחוק שלו התחזק.

"אויי אלוהים אני אוהב אותך...בתור ידיד כמובן" הוא הושיט לשרירי יד, מרים אותו מהריצפה הרטובה. "אתה כל כך עקום, איך יכולת ליפול ככה? אוויי אני מת", "כואב לי התחת" בנג'מין שיפשף את ישבנו בחוזקה "אני חושב שנשבר לי שם משהו", הארי התחיל כמעט ולצרוח מרוב צחוק, הוא לא יכל להפסיק את האנרגיה שהייתה בו.

"זה לא יפה לצחוק, נו זה כואב", "מה אתה רוצה שאני אעשה? אמרח לך משחה שם? אני הומו למען השם!", "לא! רק אל תצחק" בן המשיך לשפשף את ישבנו, "טוב לך לחדר אני אמשיך לבד", הארי אמר בזמן שניגב את דמעות הצחוק שלו.

"לא, אני אעזור", "אם אתה לא רוצה שאני אדחוף לך את המגב הזה לתחת, תלך לנוח, מיד!" ירוק העיניים הפציר, "בטוח?" בן שאל באי נעימות, "ב100 אחוז, עכשיו לך".

השרירי שמע לדבריו של הארי והלך באיטיות לחדר, צולע מעט, כל בגדיו היו רטובים מאחור ועד שסוף סוף הארי הפסיק לצחוק, הצחוק התפרץ שוב. "אמרתי שזה לא מצחיק" בן היה כבר ליד הדלת, "טוב לך כבר, ותתקלח אתה מלא באורז".

-

"ב'נגמין לוגן, אמרתי לך להיכנס לחדר! למה אתה יוצא עוד פעם? אתה צרי..." הארי סובב את ראשו לכיוון החדרים ומיד עצר את דבריו. "או זה אתה" הוא אמר בלעג, "אתה לא שמח לראות אותי?" הנער האחר חייך ברשעות, לוקח את העניבה של ירוק העיניים שהייתה מונחת על השולחן ביחד עם הז'קט של הנשי ומשחק איתה.

"תניח אותה בחזרה!", "בפה שלך?" חיוכו של מייק התרחב עוד יותר והא נשך את שפתו התחתונה בחושניות כשנזכר באחד מהאקטים המיניים שהיו להם פעם, שבו הייתה מעורבת עניבה מסביב לפה של הארי. "מצחיק מאוד מייק, תניח אותה על השולחן" הארי השיב בזלזול, יודע טוב מאוד על מה מייק חושב.

הנער הגבוה התיישב על אחד מהכיסאות, עדיין משחק בעניבה. "אתה מתכוון להישאר פה?" ירוק העיניים שאל בכעס והאחר הנהן באיטיות. הארי שירבב את שפתיו לפניי שהמשיך להניע את המגב קדימה ואחורה, מתעלם מהעובדה שהרקדן יושב מולו ומסתכל על כל תנועה שלו. "אתה עושה את זה בכוונה?!" מייק אמר לפתע, "את מה?" הארי שאל בבלבול, "מבליט את התחת" הגבוה צחקק לעצמו.

הארי נעצר והתיישר במהירות. "לא!", "אוו אתה מובך ? ריי~", ירוק העיניים צחק בזלזול על דבריו של האחר וחזר לשטוף את הריצפה.

-

"יש לך אורז על השיער" הארי קפא, משום מה הקול של מייק נשמע קרוב יותר. הנשי הרים את ראשו מעט והבחין בנעליו של מייק מולו, "אתה יכול לזוז?" הקטן ביקש, "לא" מייק ענה במהירות והארי עדיין לא הביט בו. "טוב איך שאתה רוצה" הזמר המשיך להזיז את המגב, גורם לכך שהמגב יפגע בנעליו של האחר, אבל רגליו של מייק רק התקרבו אליו יותר ויותר עד שהקרקפת של השטני פגע בחזהו של האחר.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now