כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 15-

3.1K 232 26
                                    

"הארי אנחנו נאחר ללימודים!", "אני עייף! לא נירדמתי כל הלילה בגלל הילדים המזדיינים האלה! למה לעזאזל לעשות כל כך הרבה רעש בשלוש לפנות בוקר?", "אתה צריך להתרגל! זאת קומה של אנשים ששרים ורוקדים! הם תמיד עושים מסיבות קטנות באמצע הלילה, מזמינים בנות, משתכרים!..עכשיו לקום!".

בנג'מין משך את הארי מהמיטה, גורר אותו לתוך המקלחת "תעשה את זה מהר" השרירי סגר את הדלת, נותן לנשי פרטיות. הקטן התקלח במהירות משפשף כל פעם את עיניו, מכה מעט את לחייו, מתנגב ולובש את מדי בית הספר.

-

"אנחנו מאחרים! בגללך!", "ממה אתה מפחד? סך הכל מאחרים בחמש דקות" הארי אמר באדישות, "נו תלך אולי קצת יותר מהר", "אבל אני עייף" הנשי עיקם את שפתו בצורה כל כך חמודה שגרמה לבנג'מין להאט את צעדיו. "איך אתה עושה את זה?", "את מה?", "לא משנה מה אתה עושה אתה פשוט חמוד", "יאא! אני לא חמוד, אני גבר!" ירוק העיניים ניסה לעשות שריר בידו אבל ללא הצלחה, גורם לשרירי לגחך בשעשוע.

"אם לא הייתי עייף הייתי מעקם לך את כל הפרצוף! יש לך מזל! אל תצחק עליי, מגודל!". פניו של הארי התעוותו בכעס כשהשותף שלו לחדר צבט את לחייו למול כל הכיתה, רוקע מעט ברגליו. "איי זה כואב", בנג'מין חייך ושיחרר את לחייו הרכות של הארי, הקטן מיהר להצמיד את ידיו ללחייו האדומות, מניע אותם מעט וגורם לשפתיו לבלוט בצורה יפיפייה.

הנשי נשך את שפתו התחתונה כששם לב שכולם מסתכלים עליהם 'בן תמות!' הוא חשב לעצמו . "מצטערים על האיחור המורה", "פעם אחרונה, טוב?", השרירי הנהן, מתקדם לאחורי הכיתה ביחד עם הארי. "אין פה הרבה תלמידים" הארי לחש לבן בדרכם למקומותיהם 'גם מייק לא פה', "בטח בגלל אתמול", "אווו, איזה מזל! לפחות הבוקר שלי לא יהיה כל כך רע".

-

"תשאלי אותו!", "תשאלי אותו את, אני מתביישת", "נו כבר ! טוב אני אשאל..הארי?". ירוק העיניים הביט על שישה בנות רזות וגבוהות "כן?" הוא שאל באי הבנה, "אממ אתה יכול לעשות לנו טובה? אנחנו נודה לך מאוד אם תסכים", "תלוי בטובה", "אוקיי אז שמעת על המסיבה, נכון?" הקטן הנהנן, לא מבין מה הן רוצות. "יופי! אנחנו מתכוונות להופיע שם", "או בהצלחה לכן!" הארי חייך בכוח, 'ובמה המידע הזה עוזר לי בחיים?'. "זה לא הכל! חשבנו שזה יהיה מצחיק ונחמד אם גם אתה תצטרף אלינו".

"מה? למה אני?", "כי אתה סקסי בטירוף! אני מתה לגוף כמו שלך" אחת מהן התפרצה, במהירות חברותיה חסמו את פיה, משתיקות אותה. ירוק העיניים הסמיק מעט "ואם אני מסכים מה אני צריך לעשות?", הנערה הרזה נשמה עמוק מהססת מעט, "אתה תתלבש כמו בת, ואנחנו נירקוד ריקוד סקסי...של בנות" הנשי נעמד מהכיסא, שומע את הבנים מצחקקים על ההצעה.

"מה נראה לכן? ממש אבל ממש לא!", "אבל זה בשביל הכיף" היא התחננה, "כיף? להתלבש כמו בחורה ולהזיז את התחת שלי מול חבורה של בנים חרמנים שמחפשים רק לזיין? ממש לא!". השישה נהיו נבוכות מדבריו של החדש, "אז אתה לא מסכים?" הגבוהה השפילה את ראשה.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now