Chapter 83: Complicated

4.2K 43 2
                                    

Pagi sabtu Kayla sedang menanti Amelia dengan Hadi di McDonald bersebelahan MH Hotel. Kayla bergerak awal dari Kuala Lumpur dia mahu selesaikan semua secepat mungkin. Kayla juga telah bersedia dengan borang permohonan cerai. Semuanya telah disediakan dan Kayla sanggup berhadapan dengan isteri Cikgu Sham. 30 minit kemudian, Amelia bersama Hadi dan anak mereka tiba.

"Assalamualaikum Kayla" terus Amelia memeluk sahabat yang disayanginya itu.

"Waalaikumsalam" balas Kayla selepas melepaskan pelukan Amelia.

"Breakfast dulu... aku belanja" kata Amelia sambil mula mendukung Umar yang hampir berumur 3 tahun.

"Kau ada bawa form perceraian?" tanya Amelia. Kayla mengangguk.

"Aku ada bawa juga" senyum Amelia. Kayla tersenyum apabila melihat Amelia bersungguh ingin menolongnya. Setelah mereka selesai bersarapan, mereka semua mula bergerak menuju kerumah Cikgu Sham. Kereta yang dipandu Hadi menuju kearah Taman Cempaka. Kawasan rumah rumah teres dua tingkat.

"Kalau ikut google map ni la rumah Cikgu Sham" kata Hadi. Kayla menarik nafas panjang.

"Kau ready..." tanya Amelia. Kayla mengangguk.

Mereka berempat keluar dari kereta dan terus menuju ke rumah Cikgu Sham. Suasana rumah yang tenang, sebelum sempat mereka memberi salam.

"Amelia... Hadi... masuk..." panggil Cikgu Sham yang tidak sedar Kayla berada di belakang mereka. Ketika Kayla memunculkan dirinya

"Kayla..." sebut Cikgu Sham perlahan. Mereka masuk dan duduk diruang tamu. Suasana sunyi seketika, isteri Cikgu Sham membawa keluar minuman. Kedatangan mereka memang sudah dijangka oleh Cikgu Sham. Isteri Cikgu Sham bersalaman dengan Amelia dengan Kayla dan dia duduk disebelah Cikgu Sham.

"Anak Cikgu tak ada ke?" tanya Hadi, yang cuba memecahkan kesunyian.

"Ada dalam bilik, tengah main" kata Cikgu Sham. Suasana janggal kembali di rumah itu. Kayla yang tidak mampu bersabar terus mengeluarkan borang dan pen dan dia serahkan pada Cikgu Sham.

"Cikgu... Saya minta tolong cikgu, tolong ceraikan saya" pinta Kayla. Amelia dan Hadi sedikit terkejut dengan tindakan Kayla. Cikgu Sham menarik nafas panjang.

"Boleh kami tahu kenapa Cikgu tak ceraikan Kayla dulu?" tanya Hadi yang cuba menenangkan keadaan.

"Saya rasa Kayla tahu sebabnya, saya dah tulis semuanya." Kata Cikgu Sham.

"Cikgu sayangkan Kayla" tanya Amelia. Cikgu Sham tidak berkata apa – apa. Isteri Cikgu Sham mula bersuara.

"Kayla. Sebenarnya, akak sudi kalau Kayla jadi madu akak" kata isteri Cikgu Sham. Ketiga – tiga mereka terkejut mendengar kata – kata isteri Cikgu Sham. Kayla makin keliru.

"Cikgu, Semua ini tidak adil untuk saya dan tidak adil kepada isteri Cikgu" kata Kayla...

"Tolonglah Cikgu... Tolong ceraikan saya..." pinta Kayla lagi.

"Macam mana Pn boleh setuju dengan keputusan Cikgu ni" tanya Amelia dia juga bertambah keliru. Isteri Cikgu Sham memerhatikan suaminya dan dia memegang tangan suaminya.

"Akak setuju sebab akak tak boleh mengandung" kata isteri Cikgu Sham.

"Habis tu 3 orang anak cikgu tu?" tanya Amelia lagi.

"Itu semua anak angkat kami" kata Cikgu Sham.

"Cikgu tolonglah... Saya ada kehidupan saya sendiri." Kata Kayla

"Kamu tak rasa apa kamu buat juga tidak adil pada saya Kayla" kata Cikgu Sham.

"Cikgu saya hormat cikgu... Sangat hormat pada Cikgu... tapi apa yang cikgu buat ni kejam pada saya dan Cikgu seorang yang pentingkan diri. Mana Cikgu Sham yang saya kenal dulu?" tanya Kayla

Mereka bertiga peluang dengan hampa. Pada dasarnya mereka ingat dapat selesaikan dengan mudah, masalah makin berserabut. Kayla terdiam sepanjang mereka pulang ke hotel yang diinapi Hadi dan Amelia.

"Aku rasa kita kena pakai lawyer jugak la" kata Amelia.

"Kalau dah macam ni, memang kenalah aku dah makin berserabut" kata Kayla dia menghela nafas yang cukup panjang. Amelia sedar yang Kayla sangat tertekan.

"Abang... balik Penang dulu ye. Tinggalkan Umar pada mak sekejap. Saya teman Kayla jumpa lawyer hari Isnin ni" kata Amelia. Hadi mengangguk bersetuju, Hadi tersangat bersimpati pada Kayla.

***************
Disebuah bilik hotel ditengah bandar raya kuala lumpur. Suara seorang wanita mendesah kesedapan apabila lembah kenikmatannya di jilat seorang lelaki.

"Ahhhh... Emmpphhh" wanita itu mengerang apabila lidah lelaki itu menjilat lubang duburnya.

Lelaki itu memeluk peha wanita itu dan membenamkan seluruh mukanya di punggung wanita itu. Tindakan lelaki itu membuatkan wanita itu mengelupur kesedapan.

"I nak masuk ni" kata lelaki tiu yang tidak dapat menahan lagi. Wanita mengangguk bersetuju.

"I nak masuk asshole you" kata lelaki itu. Kata – kata lelaki itu membuatkan wanita tersebut mengangkat punggungnya ke atas. Lelaki itu mula mengesel batangnya di lubang belakang wanita itu. Di dalam posisi doggy lelaki itu mula memasukan batangnya ke lubang belakang wanita itu.

"Ahhhhhh...Emmmm" Wanita itu ternganga kesedapan. Lelaki itu mendayung perlahan -lahan. Lelaki itu menjilat belakang wanita itu sambil tangannya meramas, memicit dan menguli buah dada wanita itu. Wanita itu hanya menikmati tusukan yang diberikan lelaki itu. Tusukan lelaki itu makain laju dan wanita itu hanya mengeluh.

Lelaki itu memusingkan wanita itu supaya terbaring dan mula memasikan batangnya kedalam lubang pantat wanita tersebut.

"Ahhhhhhh" keluh wanita itu. Lelaki itu terus menghenjut sambil menyedut buah dada wanita itu. Henjutan lelaki itu makin laju. Menyebabkan wanita itu mula mengelinjang

"I nak pancut Qistina" kata Bad sambil melepaskan pancutan air mani yang banyak kedalam Rahim wanita itu. Wanita itu hanya menikmati kesedapan yang dicapainya. Lelaki itu terbaring disebelahnya.

Setelah berehat seketika, Qistina bangun dan membalut badannya dengan tuala. Tindakan Qistina membuatkan Bad berasa tidak puas hati.

"Tak kan sekali je?' tanya Bad yang tidak berpuas hati.

"You nak lagi, masukkan lagi duit dalam akaun tu" kata Qistina.

"Okay... kalau lepas ni saya masukkan duit... Cik Qistina kena layan saya sampai pagi" kata Bad lagi. Qistina tidak membalas. Qistina duduk ditepi tingkap dan menyalakan api rokok. Dia seperti berfikir seketika.

"Bad, kau dengan Haider selalu lepak mana?" tanya Qistina.

"Tak tentu... sebab Haider ni ikut mood... tapi selalunya kalau dia nak perempuan dengan minum, dia akan pergi Bukit Bintang" kata Bad.

"Kalau dia pergi kau kena roger aku" kata Qistina. Bad tersenyum

"Kalau Cik nak saya bagi tahu Cik Qistina kenala..." kata Bad tersenyum sambil duduk di tepi katil dan mula meraba buah dada Qistina yang dilindungi tuala. Qistina membiarkan sahaja Bad meraba buah dadanya. Dia menghisap rokok hingga habis dan menolak Bad supaya terbaring diatas katil. Qistina terus mengulum dan menyedut senjata Bad.

"Ussshhhh" Bad kesedapan menarik Qistina supaya lubang nikmatnya mengadap kemukanya dan mula menjilat lubang nikmat Qistina. Pertarungan mereka dilanjutkan ke pusingan seterusnya.

Sejujurnya Qistina tidak pernah puas dengan Bad. Semasa di Italy dia dilayan oleh lelaki yang senjatanya lebih besar dan panjang. Bad sentiasa mencapai klimaksnya dulu berbanding Qistina. Qistina tidak peduli asalkan matlamatnya tercapai.

KaylaWhere stories live. Discover now