Chapter 55: Hero

5.8K 45 3
                                    

Sejak beberapa hari itu, Kayla dan rakannya sibuk melakukan pengembaraan. Kadang – kadang sehingga membawa kemalam. Dari pandangan Kayla, Danny memang seperti apa yang dinyatakan, dia seorang yang sangat kuat bekerja dan sangat professional. Interaksi Kayla dengan Danny hanya bila mereka di hotel penginapan mereka. Manakala Adam pula sentiasa mengambil peluang untuk flirting dengan Ashley. Kadang – kadang tingkah laku Adam membuatkan Kayla cemburu. Sewaktu mereka sedang makan tengah hari.

"Hai... sorang je ke?" tanya Adam. Kayla hanya menjeling ke arah Adam. Adam terus mengambil tempat duduk disebelah Kayla.

"Kenapa tak teman Ashley je?" sindir Kayla pada Adam.

"Alololo baby merajuk..." Adam cuba mengusik Kayla.

"I tak main – main Adam..." keras kata Kayla.

"You kira you punya merajuk saja. I punya merajuk you tak kira" kata Adam. Kayla hairan.

"You merajuk... Kenapa?" tanya Kayla.

"Tak sudah – sudah Danny asyik teman you... Gym dia teman, Dinner dia teman... You pergi jalan petang – petang pun dia teman." Kayla hairan bagaimana Adam mengetahui aktiviti Kayla kerana dia lebih banyak menghabiskan masa dengan kawan – kawannya. Paling tidak pun mesti melibatkan Ashley.

"You tahu kenapa dia teman?" tanya Kayla.

"Sebab Danny sentiasa ada sini... You tu bila masa ada nak teman I asyik merayap saja... You just need me bila you rasa gersang right" tambah Kayla. Adam tidak terjawab dengan kata – kata Kayla.

"Im sorry... Petang ni kita pergi jalan – jalan tepi pantai okay."pujuk Adam. Kayla hanya mendengar sahaja kata – kata Adam.

***************

Petang itu tiba – tiba pintu bilik Kayla diketuk. Kayla membuka pintu, Adam didepan pintu biliknya.

"Jom..." Adam menarik tangan Kayla supaya mengikutnya. Kayla hanya mengikut langkah Adam.

Mereka berdua berjalan – jalan di persisiran pantai. Kalau dulu Kayla mungkin akan rasa gembira apabila keluar bersama dengan Adam, pada ketika itu Kayla tahu tiada kesungguhan daripada Adam. Adam hanya bermain dengan telefonnya sambil menemani Kayla. Telefon Adam berbunyi.

"Aku tak ada dekat bilik"

"Malam ni"

"Aku tak boleh sekarang"

"Nanti la" Kayla hanya mendengar kata – kata Adam.

"Adam... kalau you busy pergi la..."

"Betul ni... lepas ni jangan merajuk lagi" Adam tersenyum memberikan satu ciuman pada Kayla, lalu dia pergi meninggalkan Kayla sendirian di tepi pantai. Kayla terus berjalan sendirian dia duduk dan membiarkan kakinya terkena pukulan lembut ombak. Kayla menikmati pukulan ombak sambil melihat keindahan matahari terbenam.

Apabila hari mula gelap, Kayla bangun dan mula bergerak ke arah hotelnya. Semasa Kayla berjalan mulutnya tiba -tiba ditekup dari belakang. Kayla mula panik, dia tidak dapat menjerit. Orang yang menekup mulutnya itu mula menarik Kayla ke arah kawasan semak. Kayla cuba melawan tetapi dibandingkan tenaga lelaki berbanding dengan tenaga seorang wanita. Lelaki itu mula bersuara.

"Kau ingat kau sekarang besar daripada aku?" Kata lelaki itu yang masih menarik Kayla. Mendengar suara lelaki itu Kayla tahu siapa orangnya. Apabila Kayla dihempaskan ke tanah dugaannya betul Zahar melutut di celah kaki Kayla.

"Zahar... jangan" arah Kayla... Dia cuba bangun. Zahar terus menolak badan Kayla dan mencengkam pergelangan Kayla.

"Dulu aku tak sempat merasa badan kau Kayla. Kali ni aku mesti rasa." Ketawa Zahar. Dia mula menjilat leher Kayla.

"Zahar... Jangan..." Kayla cuba melawan dengan kudrat yang dia ada. Apabila Kayla melawan, Zahar makin kuat menindih Kayla. Kayla mula menangis

"Aku geram dengan tetek kau ni Kayla" kata Zahar dan mula meramas buah dada Kayla.

"AHHHHH LEPASKAN AKU!" jerit Kayla. Zahar cuba membuka seluarnya dan mengeluarkan senjatanya.

"Jangan takut... Kau mesti sedap lepas ni" kata Zahar. Dia merentap baju yang dipakai Kayla. Dada Kayla terdedah, hanya bra yang menjadi penghalang. Zahar cuba menanggalkan kain yang dipakai oleh Kayla. Tiba – tiba Zahar ditarik oleh seseorang, Kayla sedar yang Danny menyelamatkannya. Kayla jelas melihat yang Danny membelasah Zahar. Kali kedua Kayla hampir dirogol sepanjang hidupnya.

"Are you okay?" tanya Danny, yang tergesa kearah Kayla. Melihat Kayla yang tidak berbaju. Danny terus menanggalkan t-shirtnya. Tubuh yang cukup sempurna di mata Kayla.

Zahar cuba melarikan diri. Tetapi Danny berjaya menghalang Zahar daripada melarikan diri dan dia kembali membelasah Zahar.

"Sorry Sir" rayu Zahar, Danny memang tidak mempedulikan rayuan tersebut. Dia membelasah Zahar sehingga Zahar lembik. Melihat Zahar yang tidak sedar diri. Danny terus membuat panggilan telefon ke polis. Seketika kemudian polis datang dan mengambil Zahar dan membawanya kebalai. Danny cuba menenangkan Kayla yang jelas sedang trauma.

"Terima kasih selamatkan saya" kata Kayla.

"It's okay... As long you are safe" balas Danny, dia mengusap tangan Kayla. Jelas tangan Danny terdapat kesan luka.

"Danny tangan you luka" kata Kayla.

"Come to my room... I ada first aid" tambah Kayla. Danny hanya mengikut Kayla kebiliknya. Adam duduk di kerusi yang ada dibilik Kayla. Kayla mengambil first aid yang dia sentiasa bawa kemana – mana. Itu menjadi satu kebiasaan buat Kayla. Kayla menyapu antiseptic liquid dikedua -dua tangan Danny yang luka dan membalutnya dengan cermat.

"Danny thanks again" kata Kayla semasa dia membalut tangan Danny.

"Nasib baik I ternampak you masa I tengah jogging" balas Danny. Kayla yang masih memakai baju Danny terbau bau peluh jantan yang ada pada baju tersebut. Membuatkan Kayla berimaginasi.

"Kayla" Danny memanggil.

"Sorry, I masih rasa terkejut" kata Kayla. Kayla kembali membalut tangan Danny yang lagi satu.

"Kayla awak okay ke?" suara cemas Adam di pintu bilik yang tiba – tiba muncul. Melihat keadaan dimana Danny tidak berbaju dan Kayla sedang memakai baju Danny, Kayla pula sedang memegang tangan Danny membuatkan Adam mula berprasangka.

"Apa korang buat ni?" tanya Adam.

"Mr. Adam let me explain" Danny cuba menjelaskan kepada Adam.

"Kau memang suka mamat ni kan Kayla." Kata Adam.

"Adam apa yang you cakap ni?" tanya Kayla.

"Ada orang bagi tahu I ada orang cuba rogol you... I cepat – cepat balik sini dan ini yang I nampak" kata Adam.

"Mr Adam... Info yang you dapat tu betul... Kayla hampir dirogol" cakap Danny.

"Enough Mr Danny... I tahu you suka dengan Kayla. Ashley told me.... I need to talk to Kayla" pinta Adam. Danny menghormati permintaan Adam dan dia keluar meninggalkan Kayla dan Adam berdua dibilik. Adam menghempaskan pintu bilik dengan kuat.

"Kenapa you murah sangat?" tanya Adam. Soalan Adam itu bagai satu penghinaan buat Kayla.

"Adam... you kata I murah" Kayla mula meninggikan suaranya.

"Kalau Danny tak ada tadi... I sendiri tak tahu apa akan jadi pada I" tambah Kayla lagi.

"Ahhh... tu semua alasan... habis tu buat apa dia ada dekat bilik you." Jerkah Adam.

Kalau you dah tak tahan sangat boleh saja minta dengan I" jerkah Adam lagi. Tidak sempat Kayla menjawab Adam menolak Kayla keatas katil dan mula mencium Kayla dan meramas buah dada Kayla.

"Adam jangan..." Kayla cuba melawan. Baru tadi dia hampir dirogol tidak sampai sejam Adam pula cuba memperkosanya. Adam memasukan tanganya kedalam baju Kayla dan cuba meramasnya. Kali ini Kayla bertekad.

"Aduhhhh..." Adam tiba -tiba melutut dia memegang kelangkangnya. Kayla menendang celah kelangkang Adam sekuat hatinya.

"You keluar sekarang Adam. Bila you boleh fikir secara normal baru jumpa I" Kata Kayla keras. Adam berjalan sambil menahan senak. 

KaylaWhere stories live. Discover now