Chapter 25: Permintaan Kayla

6.6K 41 0
                                    

*** warning matured content***

"Esok aku pergi awal ye Amelia" jelas Kayla pada Amelia.

"Kenapa kau pergi esok? Bukan Program UPU tu lusa ke?" tanya Amelia

"Aku ada hal sikit yang aku perlu uruskan" jelas Kayla.

"Aku boleh je bawa kau Kayla. Kau nak pergi mana?" tanya Amelia lagi

"Adalah... " jawab Kayla. Amelia berasa hairan kerana apa saja rahsia Kayla semua dia tahu.

"Selama ni kau tak pernah pun berahsia dengan aku?" tanya Amelia

"Amelia perlu ke aku bagitahu semua benda pada kau... kau pun adakan benda yang kau tak nak aku tahu" marah Kayla.

Malam itu mereka langsung tidak bercakap. Sehinggakan ibu dan bapa Amelia hairan, selalunya bila waktu makan malam banyak benda yang akan diceritakan mereka.

"Haih kenapa diam je malam ni. Selalu kecoh je hampa dua orang ni" tanya ibu Kayla

"Takdak apa lah Umi... penat sikit sebab lepas kerja kami prepare sijil semua untuk persiapan Program UPU" jelas Amelia.

"Betul tu makcik. Lagipun kena fikir juga nak apply jurusan apa nanti" tambah Kayla

Ayah Amelia mengganguk...

"Kamu Kayla nak pergi overseas jugak ke macam Amelia?" tanya Ayah Amelia. Sambil menggeleng

"Saya mungkin minta university local je pakcik. Result saya tak sebagus Amelia" jawab Kayla

"Baguslah macam tu Kayla... nanti kalau kamu belajar waktu cuti jangan segan balik kesini ye. Makcik dengan Pakcik takdak sapa dah kalau Amelia belajar di luar negara nanti." Jelas ibu Kayla.

"Perancangan kamu berdua nak buat jurusan apa?" tanya ayah Amelia lagi.

"Abah tahukan Amelia nak buat Microbiology dekat University of Sydney" jawab Amelia.

"Nak ikut Hadi sangat la tu... Kayla macam mana?" balas ibu Amelia.

" Saya mungkin ambil foundation untuk teruskan ke ijazah" jawab Kayla.

"Baguslah ada perancangan masing- masing... Belajar rajin -rajin. Bila dah Berjaya doa kan untuk ibu bapa" kata ayah Amelia.

Malam itu semasa mereka berbaring diatas katil.

"Kayla... apa pun yang terjadi... aku pergi mana pun... atau kau pergi manapun... aku tetap kawan kau... aku sayang kau Kayla" kata Amelia. Kayla hanya terdiam mendengar kata Amelia itu.

***********

"Ummmmmppphhhh" suara desahan ghairah memenuhi bilik di rumah kosong itu. Lelaki itu sedang menjilat dan menghisap pussy gadis tersebut sambil meramas buah dada kenyal gadis tersebut dengan penuh nikmat. Gadis itu terkangkang menikmati jilatan yang diberikan kepadanya.

"Let me fuck you" pinta lelaki itu pada gadis tersebut. Gadis itu mangambil condom dan memasangkanya pada senjata lelaki tersebut. Gadis tersebut memandu senjata lelaki itu ke arah pintu nikmatnya sambil tersenyum pada lelaki tersebut. Senjata lelaki itu dimasukkan kedalam lubang nikmat gadis tersebut.

"Huuhhhh" mulut gadis itu terbuka melepaskan nafas ghairah. Gadis itu menahan kenikmatan yang diberikan lelaki tersebut. Lelaki itu memulakan tujahannya perlahan - lahan..

"Ummmhhh" gadis itu menggigit bibir bawahnya sambil memejamkan matanya. Tangannya mencengkam cadar untuk menahan kenikmatan. Lelaki itu bertambah ghairah melihat buah dada gadis itu berayun mengikut tujahannya. Buah dada gadis itu menegang, lelaki itu terus gelojoh melahap buah dada gadis tersebut.

"Ahhhh sedap B.... Harder... ahhh Harder.. Please" pinta gadis itu. Permintaan gadis itu membuatkan lelaki itu melajukan tujahannya.

Desahan dua manusia itu makin laju menikmati nafsu yang makin menggila. Gadis itu menggunakan kakinya memeluk pinggang lelaki itu supaya lelaki itu terus menujah lubang nikmatnya. Rembesan air nikmat gadis tersebut makin banyak dan membuatkan lelaki itu makin menikmati kemutan dari gadis tersebut.

"Lets cum together babe" pinta lelaki itu... gadis itu hanya mengganguk tidak mampu dia bersuara kerana dia hampir sampai nikmatnya...

"B....ahhhhhhhhhhh" ," Kayla.... Ahhhhhhhhhhh" Kayla dan Edry mencapai kenikmatan bersama. Edry membiarkan senjatanya berada didalam Kayla. Dia ingin menikmati kemutan yang diberikan oleh Kayla. Tubuh Edry menindih tubuh bogel Kayla, sambil itu dia mula meramas buah dadanya dan Edry mula menggigit buah dada Kayla meninggalkan tanda – tanda cinta. Selepas senjata Edry mula mengendur. Edry terbaring disebelah Kayla.

"Edry..." panggil Kayla. Edry memandang Kayla sambil mengusap rambut Kayla.

"What babe?" tanya Edry...

"I love you so much... Edry... I have given you everything. Please don't leave me" pinta Kayla.

Edry tersenyum dan mengucup bibir Kayla dan memeluknya.


KaylaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin