Chapter 57: Tasted You

12.1K 69 8
                                    

*** matured and explicit content mungkin boleh baca awal dan perenggan terakhir***

Perjalanan ke hotel seperti mengambil masa yang cukup lama. Kayla hanya mendiamkan diri. Danny hanya melihat Kayla tanpa berkata apa – apa. Telefon Kayla berbunyi, tetapi Kayla hanya membiarkan telefon itu terus berbunyi tanpa dijawab. Danny terus memandu, sekali lagi dia menjeling ke arah Kayla. Danny ternampak yang air mata Kayla mengalir dipipinya. Danny tahu yang Kayla kecewa.

"You nak pergi mana?" tanya Danny lembut.

"Anywhere as long I can avoid that bastard" jawab Kayla tegas.

Adam terus memandu tanpa arah tuju hingga larut malam. Telefon Kayla berbunyi lagi, dia melihat nama di screen telefonnya dan terus mematikan telefonnya.

"Kita balik" pinta Kayla

"Your room is not the best place for you to avoid Adam" kata Danny.

"Tak apa, kita balik" balas Kayla lagi.

Danny terus memandu ke arah hotel penginapan mereka. Kayla terus keluar dari kereta dan berjalan menuju kearah pantai.

"You nak pergi mana...? Dah lewat sangat ni" tanya Danny. Mendengar kata Danny Kayla terhenti langkahnya.

"If you want to avoid Adam... I tahu satu tempat yang dia tak akan cari you" tambah Danny lagi.

Kayla mengangguk bersetuju dan mengikut Danny. Danny berjalan dan menuju ke sebuah suite yang didiami olehnya sepanjang mereka berada disitu. Tidak pernah Kayla bayangkan yang dia akan memasuki bilik suite. Kayla duduk di kerusi ruang tamu bilik tersebut. Danny menuangkan segelas jus orange kedalam gelas dan menghulurkan kepada Kayla. Kayla mengambil minuman tersebut dan menghirup sedikit jus yang diberikan Danny. Danny kembali duduk disebelah Kayla.

"If you want to sleep here. You can have the bed" kata Danny.

"You tidur mana" tanya Kayla.

"No worries I boleh tidur sini" balas Danny sambil menepuk lembut sofa yang diduduki mereka.

"Danny" panggil Kayla.

"Ya" jawab Danny.

Satu ciuman hangat terus hinggap ke bibir Danny. Lengan kanan Kayla terus memeluk leher Danny manakala tangan kirinya mula mengusap dada sasa Danny. Ciuman itu membuatkan Danny sedikit terkesima. Siapa pun tidak akan menolak sekiranya wanita secantik dan seseksi Kayla mencium mereka. Tangan Danny yang pada asalnya berada di atas pahanya sendiri mula bergerak memeluk Kayla supaya lebih rapat. Ciuman mereka berdua makin bernafsu. Danny berhenti mencium bibir Kayla. Mereka bersama mencari nafas.

"Are you sure Kayla?" tanya Danny

"Yes" jawab Kayla.

Jawapan Kayla membuatkan Danny terus mendukung Kayla. Mata mereka bertentang semasa Danny membawa Kayla kebilik dan Danny merebahkan tubuh Kayla ke atas katil yang empuk. Danny kembali mencium Kayla dengan penuh bernafsu, tangan Danny mula mengusap peha Kayla yang dilindungi seluar slacks. Ciuman Danny turun ke leher Kayla yang jinjang membuatkan Kayla semakin ghairah. Danny menyelak rambut Kayla dan menggigit lembut telinga Kayla membuatkan Kayla kegelian.

"You are so hot babe" kata Danny yang semakin ghairah.

Kayla tersenyum mengoda mendengar kata – kata Danny. Kayla menanggalkan blazer yang dipakai oleh Danny dan mencuba menanaggalkan seluar yang dipakai oleh Danny. Danny membantu Kayla menanggalkan seluarnya sendiri. Jelas disebalik boxer yang dipakai oleh Danny, senjata Danny yang semakin menegang membuatkan Kayla menelan air liur.

"You want to see it babe" tanya Danny yang tersenyum apabila Kayla melihat menelan air liur.

"Take it out" tambah Danny lagi. Mendengar arahan Danny membuatkan tangan Kayla merayap kedalam boxer Danny dan menarik keluar senjata keras dan berurat.

KaylaWhere stories live. Discover now