Chapter 44: Second First Date

6.5K 39 0
                                    

****Partially matured**** 

Malam itu Adam menjadi seorang yang paling gentlemen. Mereka berdua menaiki river cruise di Putrajaya pada waktu malam menjadikan itu satu malam yang cukup romantic buat Kayla. Sepanjang river cruise Kayla hanya tersenyum kerana ini pengalaman dia pertama. Mujur pada malam tersebut memang tidak ramai orang yang mengikuti cruise tersebut. Mungkin hari bekerja dan juga bukan cuti sekolah. Hanya ada 3 pasangan termasuk Kayla dan Adam.

"You suka?" tanya Adam

"Suka sangat... tak pernah naik cruise macam ni" Kayla yang sangat teruja melihat pandangan malam. Adam menghampiri belakang Kayla dan mula memeluk Kayla dari belakang. Kayla membiarkan Adam memeluknya dari belakang.

"I love this" kata Adam yang masih memeluk Kayla. Kayla menyandarkan kepalanya kedada Adam. Wangian badan Kayla membuatkan Adam berubah nafasnya. Kayla tahu nafas Adam apabila dia bernafsu. Sepanjang cruise tersebut Kayla dan Adam melayan perasaan mereka. Pelukan Adam makin ketat tetapi lembut di pinggang Kayla. Dalam keadaan itu, Kayla tidak mempedulikan orang lain dunia bagai untuk mereka berdua sahaja.

Selepas river cruise Adam membawa Kayla memandu melihat keindahan malam Putrajaya. Adam memegang tangan Kayla sepanjang dia memandu kereta. Kali ini sangat berbeza, kerana langsung tiada tentangan daripada Kayla. Sehingga hampir pukul 10 malam mereka hanay melayan angin malam bersama.

"Kayla... Kita balik ye... dah lewat sangat ni" kata Adam.

"Bukan dulu you selalu suka sampai lewat malam ke? Kenapa tiba -tiba hari ini ajak balik awal?" tanya Kayla.

"You mesti tak selesa kalau balik lambat Kayla... I taknak kerana benda – benda bodoh I buat dulu buat you tak selesa dengan I" kata Adam. Kayla agak terkejut dengan kata – kata Adam dihati Kayla Adam mungkin telah berubah. Kayla tersenyum sendiri.

"Okay kita balik... Esok nak terus masuk office kan..." balas Kayla. Adam senyum melihat Kayla dan mereka terus menuju ke hotel kediaman mereka. Sehingga mereka tiba di depan pintu bilik Kayla.

"Adam, terima kasih bawa I naik river cruise dan jalan - jalan Putrajaya." Kata Kayla...

"Sama – sama Kayla" balas Adam. Kedua mata mereka bertemu. Tanpa diduga Kayla terus mencium Adam dibibirnya. Tindakan Kayla mebuatkan Adam terkejut, tetapi untuk Adam ini adalah kali pertama Kayla yang memulakan langkah terhadap Adam. Kayla terus membuka pintu bilknya dan ciuman mereka berterusan hingga kedalam bilik Kayla. Adam menarik rapat badan Kayla kebadannya. Ciuman mereka berdua bertambah buas mengikut kehendak nafsu.

"Ummmppphhh" Kayla melepaskan nafas ghairahnya. Adam melepaskan bibirnya daripada bibir Kayla.

"Kayla... I love you" Adam kembali mencium Kayla. Adam membawa Kayla hingga kekatil. Tubuh Kayla dibaringkan kekatil. Tangan Adam yang pada asalnya berada dipeha Kayla mula dinaikkan secara perlahan – lahan. Kayla yang memakai jeans, tank top dan denim jacket memudahkan Kayla merasai sentuhan dan rabaan tangan Adam.

"Adam..." Kayla hanya memanggil nama. Tangan Kayla mula bergerak kebelakang badan Adam. Tangan Adam mula memasuki bahagian bawah tank top Kayla dan mula mengusap perut Kayla.

"Ummmhhh" nafas Kayla terlepas dengan usapan tangan Adam diperut Kayla, menaikan nafsunya. Kayla dapat merasakan yang senjata Adam mula mengeras dan mula menekan pehanya. Tangan Kayla mula meramas dada Adam.

"Kayla boleh I pegang" tanya Adam yang tangannya dipangkal buah dada Kayla.

"Jangan kasar. Please" balas Kayla tersenyum mengoda. Adam mengangguk bersetuju. Tangan Adam mula mendaki gunung Kayla yang masih bersarung. Diramasnya perlahan – lahan. Adam dengan jelas dapat merasakan yang puting Kayla mengeras.

"Umh..Umh..Umh..." Kayla mengeluh kesedapan dengan rabaan tangan Adam di buah dadanya dan ciuman dileher Kayla. Tiba – tiba bunyi telefon berbunyi, bunyi telefon itu menyedarkan Kayla daripada lautan nafsu.

"Adam telefon you...." Kayla memegang tangan Adam daripada terus meneroka dadanya. Adam melihat Kayla merayu agar Kayla membiarkan panggilan telefon tersebut.

"Adam... Angkat dulu ye..."pinta Kayla. Adam tahu kalau dia memaksa, Kayla akan terus membantah.

Kayla membetulkan pakaiannya yang sedikit terangkat dan menunjukkan pangkal dadanya. Sambil mendengar perbualan Adam.

"Korang dah mula ke?"

"Awalnya dah mula?"

"Aku tak join boleh... Aku ada hal sekarang"

"Nanti aku fikir" selepas panggilan, Adam mematikan telefonnya dan memandang Kayla yang mula duduk dihujung katil dan selesai membetulkan pakaiannya.

"Kayla... I wish I can stay here right now... but I need to go" kata Adam

"Tak apa Adam. Baik kita stop. Takut Tasha tiba – tiba balik bilik... Kantoi teruk kita nanti" kata Kayla cuba meyakinkan Adam. Adam senyum melihat Kayla mukanya kemerah - merahan menahan nafsu.

"Sorry Kayla... Nanti kita keluar date lagi ye. I promise" Adam terus memeluk Kayla dan mencium Kayla dibibir sebelum keluar. Kayla mengikut Adam hingga ke pintu dan melihat Adam pergi dengan tergesa – gesa. Kayla tersenyum dan menutup pintu. Kayla menukar bajunya dan berbaring di atas katil, Kayla tersenyum sendiri dan mula berangan -angan sehingga membawa – bawa Adam ke alam mimpi. Di alam mimpi Kayla, dia dan Adam bertarung semahu – mahunya. Tanpa Kayla sedari malam itu dia sendiri melepaskan air nafsunya beberapa kali didalam tidur.

KaylaWhere stories live. Discover now