C

918 118 0

Alarm ditelefonku berbunyi.

Aku terjaga daripada tidur aku.

Aku mematikan bunyi alarm itu.

Dah pagi rupanya.

Aku mengeliat dan menguap.

Sejak kebelakangan ini, aku bangun lambat.

Tak macam selalu.

Kenapalah.

Omg!

Lagi berapa hari lagi aku akan jumpa dia.

TAK SABAR WEHHH!!

Mesti dia hensemkan?

Comel?

Macam yoongi?

Entahlah. Aku nak macam yoongi cuma dia tu tak dinginlah. WAHAHAHA.

^Mohon faham.

Baik aku mandi dulu sebelum makan.

Tapikan, jimin--

Sejak dia dah debut ni kan, perangai dia

PELIK.

Dia nak apa sebenarnya?

Wehh. Kau tau kan yang dia byun, aku takut dia buat benda pelik kat aku.

AKU TAKUT. YA AMPUNNN~~

HELP MEHHH~~

D-2✔
1 days more❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!