N

1.5K 212 10

WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA

Deyy..

Tak habis gelak lagi ke.

Okay okay.

Back to the story...

Sebenarnya aku lupa apa yang aku nak cakap tadi.

WAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH.

Okay

Dah ingat.

Bila aku tanya dia soalan yang sama kan,

Mesti dia seen.

Weyh jangan seen,

Aku malas nak ulang soalan yang sama.

Tapi,

Dia memang dia ex-schoolmate aku

But,

I still don't remember who is he.

Banyak soalan bertubi-tubi masuk dalam otak aku.

"Baek, kau ni siapa ha?"

"Aku takut sebab aku tak pernah nak nampak muka kau dulu kat sekolah."

"Kau ni macam mana orangnya ya?"

"Caring ke?"

"Baik ke?"

"Aku takut kena tipu aihh."

Dia tu siapa sebenarnya?

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!