E

898 113 0

19:00

Bila diorang nak balik ni. Diorang tak kerja ke?

"Korang"

Semua tak dengar. Baik aku cuba lagi sekali.

"Korang."

Still same. Okey.

"HEY BANGTAN SONYEONDAN!"

Semua pandang aku. Bagushhh!

"Korang tak kerja ke?"

Semua geleng. Tak ada suara dah ke?

"Jadi, korang tidur mana?"

"Dekat Sini."

Yoongi, are you serious? Kau jangan main-main dengan aku.

"Really??"

"Yes yoon"

Aku tak tau nak cakap apa dah sekarang ni. Rasa janggal sedangkan dah kenal lama dah. Huehue~

"Hm. Ikut suka koranglah nak tidur mana, asalkan korang tak sepahkan rumah ni and naik atas pergi kat bilik aku. Okay?"

"Okayy~~"

"Dahlah. Aku nak mandi"

Aku pun naik keatas dan terus mandi.

Hueeee. Aku tak sabar nak jumpa baek!

Wait for me baek! I will come to you 💖

D-2(on going)
❤💖☄

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!