K

932 126 0

Someone POV

Hm. Aku pelik.

Macam ada orang panggil aku tadi, sedangkan tak ada pun.

Omma aku keluar.

Appa aku kerja.

Aku sorang-sorang kat rumah.

Siapa panggil aku woi!

"Baek~ h-help me~"

"Siapa tu?"

"Kau siapa?!"

Aku tutup telinga aku.

"Baek~ tolong aku baek~"

Suara tu

Macam suara

YOON!

End POV

Aku turun ke bawah.

Kepala aku sakit sangat. Aku tak ada ubat.

Macam mana ni.

Tiba-tiba ada orang ketuk pintu rumah aku.

"Yoon!! Bukak pintu!"

"Weyh! Yoongi! Pintu tak kuncilah bongok!"

Yoongi pun bukak pintu dan terus pergi kearah aku.

"Yoon? Kau okay?"

"Kau tak nampak ke muka aku ni macam mana? Pucatkan?"

"Ishh kau ni. Main-main pulak."

"Yoongi, kepala aku rasa berat je weyh. Bila aku bangun, aku asyik terjatuh je. Yoongi, aku takut."

Aku peluk yoongi dan yang lain hanya tengok aku dengan muka diorang yang risau tu.

"Tak apa yoon. Aku ada sekarang ni."

D-3✔
2 days more❤

"Tak apalah baek. Abang aku dah ada sekarang ni. Mian"

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!