B

1.1K 151 3

Aku termenung.

Lama lagi ke nak malam.

Yoongi tengah main game.

Ya ampun. Aku memang takut giler tadi. Masuk je aku kat sini, terus yoongi suruh aku duduk dan buatkan susu untuk aku.

Untung aku dapat abang macam dia ni. Malas-malas macam dia ni jugaklah yang jaga aku, yang ambil berat pasal aku. Ya, bila aku peluk dia

Rasa

Selesa

Hangat.

Lama aku tak peluk dia. Last aku peluk dia pun masa dia graduate. Banggalah jugak dapat abang macam dia ni. WAHAHAHAHA.

Hm.

Aku ngantuk. Mata aku dah tak boleh nak buka dah ni. Akhirnya, aku terlelap jugak. Yoongi letak kepala aku kat bahu dia. Yoongi mengusap lembut kepala aku. Yoongi memandang lama muka aku. Muka dia, bertambah sayu.

"Tidurlah ya yoon. Aku taknak kau tinggalkan aku. Lagipun kau ni adik aku, kau jaga aku macam aku ni pulak adik kau dan kau ni kakak aku. Aku tengok muka kau tadi memang pucat. Pucat sama macam kulit aku. Ni kali pertama aku nampak kau takut yang memang betul-betul takut. Tak apa, sekarang ni kau ada aku. Kalau kau ada masalah ke apa ke, kau peluk je aku."

Thanks oppa~
사랑해요💖

09:58

D-5✔
4 days more❤

"Yoon, do you love me?"

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!