C

1K 147 6

Aku terkejut bila dengar jimin cakap macam tu.

"Kau gila ke apa?"

"Haah. Aku gila. Aku gilakan kau"

"Eh bodohlah kau"

Aku pun membeli makanan dan terus bayar di kaunter pembayaran tersebut.

Aku tak pandang langsung muka jimin. Aku pergi macam tu je.

"Dia tu dah kenapa? Gila? Sawan? Buang tebiat?"

Aku pun mengeluarkan iphone yang berada di poket seluar aku. Aku melihat jam yang terpapar di skrin iphone itu.

"06:20. Hmm.."

Aku pun jalan balik ke rumah lepastu nak makan. Aku tak sarapan lagi ni. Aku sarapan sorang-sorang je lah. Abang aku yoongi tu mana nak bangun awal macam aku ni

D-5✔
4 days more.

Wait for me baek❤

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!