E

1.3K 188 14

Termenung ku sendiri~~
Mengulan--

Eh eh aku ni dah kenapa.

Sejak bila aku tau lagu orang melayu ni.

Alelele.

Tak sangka aku pandai.

WAHHHAHAHAHAHAHAHAHA

Ok.. aku nak sambung cerita ni.

Masa tu, memang banyak sangat soalan yang aku nak tanya dia,

Tapi

Takut nanti dia tak jawab soalan aku.

Itu je.

Aku nak tau semuanya.

Aku nak tau macam mana dia boleh kenal aku

And,

Macam mana dia boleh kenal abang aku si yoongi tu.

Weyh,

Korang semua,

Tolonglah aku.

Aku dah tak boleh buat apa dah.

Bila aku fikir je benda tu,

Kepala aku rasa sakit.

Sakit.

Perit.

Tak tau kenapa.

Tolong aku weyh.

Sampai sekarang dia tak jawab soalan aku.

Macam mana ni?

Bagi cadangan sikit.

(C)❝Unknown Number S1❞ +  B.B.HRead this story for FREE!